اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

حل مشکلات کارگران دغدغه کمیسیون کارگری بوشهر است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: کارگران به عنوان تولیدکنندگان واقعی در عرصه اقتصادی کشور نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و حل مشکلات آنان از دغدغه‌های کمیسیون کارگری است.

حل مشکلات کارگران دغدغه کمیسیون کارگری بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور صبح امروز در جلسه کمیسیون امنیت کارگری استان بوشهر اظهار داشت: به دلیل همت و تدبیر مسئولان و تلاش همه جانبه، کمبود بودجه نتوانست خللی در عزم راسخ و روحیه استوار مسئولان و کارگران ایجاد کند.

وی افزود: کارگران به عنوان تولیدکنندگان واقعی در عرصه اقتصادی کشور نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و حل مشکلات آنان از دغدغه‌های این کمیسیون است که باید در راستای حل مشکلات این قشر تلاش مضاعف از سوی مسئولان صورت گیرد.

 پرآور با تاکید بر اینکه کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل است، تصریح کرد: با تعامل منطقی میان کارفرما و پیمانکار می‌توانیم به دنبال حل مشکل مطالبات این قشر باشیم.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: با افتتاح حساب مشترک بین کارفرما و پیمانکار می‌توانیم معوقات و مطالبات این قشر را پرداخت کنیم.

وی بر شناسایی آخرین وضعیت محیط‌های کارگری مشکل‌دار استان، پرداخت مطالبات معوقه کارگران، عیدی و بیمه آنان حداکثر تا بیستم اسفند ماه، پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری‌های دچار مشکل، برگزاری یک جلسه با قید فوریت از سوی فرمانداری شهرستان بوشهر برای حل مشکلات شرکت صدرا، پرداخت مطالبات کارکنان گروه صنعتی مبارک از سوی مدیریت این مجموعه صنعتی، پرداخت مطالبات آبداران و شرکت کوپال بتون و پرداخت حقوق کارکنان قرارگاه خاتم تاکید کرد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول