اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان:

25درصد شهدای اصفهان از جامعه کارگری هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: شش هزار و 300 شهید کارگر در سطح استان وجود دارد و یک‌چهارم یا 25 درصد از شهدای استان از جامعه کارگری هستند.

25درصد شهدای اصفهان از جامعه کارگری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامعلی قادری پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای کارگر استان اظهار کرد: معرفی شهدای کارگر و تبیین نقش آنها در به ثمر رسیدن ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران امری مهم و ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون جامعه تولید و کار تلاش‌ها اقدامات بسیاری را در سطح کشور انجام داده‌اند، اضافه کرد: کارگران در راستای پیشرفت‌ها و ارتقای کشور در تمام زمینه‌ها نقش بارز و برجسته‌ای را ایفا می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در طی چهار دهه گذشته کارگران و فعالان عرصه کار و تولید نقش بارزی را در به ثمر رسیدن انقلاب داشته‌اند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در مبانی اعتقادی دارد و ملت ایران در تمام عرصه‌ها در راستای تداوم یافتن انقلاب گام بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن طی سال‌های گذشته شکننده‌ترین تحریم‌ها و تهدید‌ها را بر علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است، ادامه داد: یک ارتباط علمی و منطقه‌ای قوی میان راهبرد‌های به کار گرفته شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای خنثی شدن تحریم‌ها و تهدید‌های حاکم بر کشور وجود دارد.

قادری با بیان اینکه مباحث اقتصادی به عنوان محور‌های بیانات و پیام‌های رهبر معظم انقلاب طی سال‌های گذشته بوده است، تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت معیشت مردم امری مهم و ضروری بوده و شعار‌های انتخابی برای هر سال در راستای ساماندهی مباحث اقتصادی در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد و کمیت و کیفیت بازار‌ها از مهم‌ترین مباحث اقتصادی در کشور به شمار می‌رود، افزود: نیروی کار در سطح جامعه یکی از مهم‌ترین و تأثیر‌گذارترین ارکان در حوزه اقتصادی کشور است و تولیدات داخلی باید با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سطح جامعه به مردم عرضه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام این موارد نقش نیروی کار را در راستای توسعه مباحث اقتصادی متبلور و برجسته می‌کند، گفت: نیروی کار و کارگر استان اصفهان از نیرو‌های پویا و فعال هستند و رسیدگی به مشکلات کارگران در دستور کار نخست مسئولان استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه فعال شدن کمیسیون‌های کارگری، کارگروه اشتغال و ستاد تسهیل از مهم‌ترین محور‌های اجرایی این اداره به شمار می‌رود، اظهار کرد: در حال حاضر با تمام مشکلات موجود در راستای مباحث اقتصادی آرامش خاصی بر استان حاکم است و کارفرمایان باید نسبت به دفاع از حقوق کارگران و پرداخت حقوق و مطالبات آنها تلاش کنند.

قادری با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری در سطح کشور وجود داشته است که بخشی از این موفقیت‌ها به فعالیت‌های جامعه کار و تولید اختصاص دارد، ادامه داد: کارگران و نیرو‌های فعال در عرصه کار و تولید به عنوان سرمایه‌های نظام ملی ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون به ویژه در دوران دفاع مقدس کارگران نقش بی‌بدیلی را در سطح کشور داشته‌اند و از ابتدای شکل‌گیری انقلاب نقش کارگران در پیشرفت‌های کشور ملموس بوده است، تصریح کرد: شش هزار و 300 شهید کارگر در سطح استان وجود دارد و یک‌چهارم یا 25 درصد از شهدای استان از جامعه کارگری هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه از حدود دو سال گذشته شهدای کارگر استان و خانواده‌های آنها را در سطح استان شناسایی کرده‌ایم، افزود: استان اصفهان در تمام عرصه‌ها پیشتاز بوده و نقش بی‌بدیل استان و به ویژه شهدای کارگر در پیشرفت‌های کشور بر هیچ شخصی پوشیده نیست.

انتهای پیام/63004/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول