اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی یادواره سرداران و 1200 شهید شهرکرد

شهرکرد آکنده از عطر شهادت می‌شود

خبرگزاری فارس: یادواره سرداران و 1200 شهید شهرستان شهرکرد همزمان با فردا در مصلای امام خمینی شهرکرد برگزار می‎شود.

شهرکرد آکنده از عطر شهادت می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این استان 2400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که بیش از نیمی از این تعداد شهید گلگون‌کفن متعلق به شهرستان شهرکرد است.

مرهون مرادی افزود: برهمین اساس تلاش شده تا با برگزاری یادواره‌ای یاد و خاطره این شهیدان را گرامی بداریم و آن‌ها را به عنوان الگوهای والا برای نسل جوان معرفی کنیم.

وی بر ضرورت تداوم راه شهدا در کشور تاکید کرد و گفت: موفقیت‌ها و پیروزی‌های نظام اسلامی مرهون خون و ایثارگری‌های شهیدان است بر همین اساس ضروری است تا با الگوگیری از این بزرگان راه آن‌ها را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد تصریح کرد: شهدا و ایثارگران دین بزرگی بر گردن مردم کشور دارند و ضروری است هر چه توان داریم به کار گیریم تا نام و یاد آن‌ها برای همیشه جاودان و زنده بماند.

مرادی با اشاره به برگزاری نمایشگاه «با ولایت تا شهادت»، اظهار داشت: این نمایشگاه در 14 غرفه برپا شده و به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی یادواره شهدای شهرستان تا فردا در محل مصلی دایر است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، اصناف و کارمند و فرهنگی و دانش‎آموز از دیگر برنامه‌های جنبی این یادواره است که از 30 اسفند در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: این یادواره فردا از ساعت 9 تا 11 صبح در محل مصلای امام خمینی برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68004/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول