اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد:

صنعت گردشگری محمودآباد نیازمند توجه جدی است

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد گفت: باید با بهره‌گیری از استعدادها و مواهب الهی منطقه، نگاه جدی‌تری به حوزه صنعت گردشگری در محمودآباد داشته باشیم.

صنعت گردشگری محمودآباد نیازمند توجه جدی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در چهارمین جلسه شورای اداری جوانان این شهرستان، شورای اداری جوانان را اتاق فکر مدیران و مسئولان برشمرد و افزود: مشارکت و مشاوره جوانان را باید به عنوان یک فرصت قدر دانست و بهترین بهره‌ها را برد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی محمودآباد گفت: این شهر ظرفیت‌های متعددی دارد که باید با مشارکت و بهره‌گیری از جوانان آن را شکوفا کنیم.

فرماندار شهرستان محمودآباد مشکل بیکاری را به عنوان اصلی‌ترین دغدغه جوانان شهرستان تلقی کرد و اظهار داشت: برای برون رفت از مشکل بیکاری جوانان باید از اقتصاد تک محصولی فاصله گرفت و با بهره‌گیری از استعدادها و مواهب الهی منطقه، نگاه جدی‌تری به حوزه صنعت گردشگری داشته باشند.

مشایخی خاطر نشان کرد: توسعه و آبادانی کشور تنها در سایه توجه و باور جوانان تحقق یافته و باید شرایط و بستر را برای حضور جوانان مهیا کرد.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان محمودآباد با اشاره به اهمیت مشارکت جوانان و بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات آنان گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا خواسته‌های شهرمان تحقق پیدا کند و بدون شک بخشی از دغدغه‌های جوانان شهرستان برای توسعه و اعتلای شهرستان است.

وی خطاب به مدیران شهرستان خواستار توجه و مشارکت‌دهی مشاوران جوان در عرصه مدیریت شد و گفت: همه ما روزی جوان بودیم و باید جوانان را باور کنیم و حضور و مشارکت جوانان را قدر بدانیم.

انتهای پیام/86013/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول