اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد رامهرمز خبر داد

برگزاری مسابقات فرهنگی استانی در رامهرمز

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رامهرمز از برگزاری یک‌ دوره مسابقات فرهنگی قرآنی و ورزشی استانی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات فرهنگی استانی در رامهرمز

عبدالمحمد آقاطبائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: به منظور ایجاد روحیه نشاط و آشنایی با تعالیم قرآنی ارتباط سالم و سازنده بین اعضای مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، یک دوره مسابقات دو روزه در این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: شهرهای رامهرمز، ایذه و لالی که در رشته‌های قرآنی شامل حفظ، قرائت و ترتیل و در رشته‌های ورزشی شامل فوتسال، شطرنج، طناب‌کشی، تنیس روی میز و دو و میدانی در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رامهرمز خاطرنشان کرد: در مسابقات قرآنی در حفظ قرآن مقام اول تا سوم را رامهرمز کسب کرد و در قرائت و ترتیل قرآن نیز مقام‌های اول تا سوم را لالی و رامهرمز کسب کردند.

آقاطبائی تصریح کرد: در رشته فوتسال و تنیس روی میز (رامهرمز)، شطرنج (لالی)، طناب‌کشی (ایذه) و دوومیدانی نیز رامهرمز و ایذه، مقام‌های اول را کسب کردند.

وی در پایان اضافه کرد: به نفرات برتر این مسابقات با حضور مسئولان استان و شهرستان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول