اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی مازندران:

فضای ورزشی مازندران نیاز به آرامش دارد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت‌های ورزش همگانی مازندران با تأکید بر این‌که فضای ورزش مازندران به آرامش نیاز دارد، گفت: باید با کسانی که در صدد تخریب این فضا هستند، برخورد شود.

فضای ورزشی مازندران نیاز به آرامش دارد

حسین طبری در خصوص روند فعالیت ورزش همگانی در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری عنوان کرد: توسعه ورزش‌های همگانی در جهت ترویج و نهادینه کردن ورزش در بین اقشار جامعه است.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی مازندران ادامه داد: برای توسعه ورزش همگانی نیاز به تعامل و همراهی با اداره کل ورزش و جوانان مازندران داریم. همکاری با هیئت‌های ورزش‌های همگانی مازندران برای رشد و توسعه ورزش دارای اهمیت است.

وی تأکید کرد: ورزش‌های همگانی نیاز به نگاه ویژه مدیریت ارشد ورزش مازندران دارد.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی مازندران تأکید کرد: نگاه ویژه‌ای نسبت به رشته ورزش‌ همگانی از سوی مدیر ارشد استان وجود دارد.

طبری با بیان این‌که برخی از رسانه‌ها صحبت‌های من را در ارتباط با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بزرگنمایی کرده‌اند، تأکید کرد: بالا بودن انتظارات از مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به واسطه سابقه و تجربه‌های ایشان است.

این مسئول خاطر نشان کرد: انتقاد هیئت ورزش‌های همگانی مازندران به اداره ورزش و جوانان ساری به‌ دلیل گریز از اجرای دستورالعمل‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی اعلام شد.

طبری تأکید کرد: رئیس اداره ورزش و جوانان ساری باید جوابگوی عملکرد ورزش ساری در حوزه همگانی باشد.

وی ادامه داد: تغییراتی که مد نظر هیئت ورزش همگانی بود برای توسعه این ورزش در مرکز استان بود که مسئول ورزشی شهرستان ساری باید در آینده دلایل کافی برای ممانعت از تغییرات را ارائه دهد.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی مازندران با تأکید بر وجود فضای همدلی و اتحاد در ورزش استان خاطر نشان کرد: جامعه ورزش استان باید به منظور توسعه، پیشرفت و دستیابی به موفقیت برای وفاق و ایجاد فضای بدون التهاب تلاش کنند.

طبری با بیان این‌که باید مانع هرگونه بداخلاقی در حوزه ورزش شویم، افزود: باید با افرادی که در جهت تخریب و ایجاد التهاب در ورزش مازندران اتاق فکر تشکیل دادند، برخورد شود.

انتهای پیام/86004/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول