اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 28 بهمن‌ماه تا دوم اسفند ماه جاری

نمایشگاه نقاشی در نگارخانه کوثر اصفهان برپاست

خبرگزاری فارس: نمایشگاه آبرنگ پارسا پاینده از 28 بهمن ماه تا دوم اسفند ماه جاری در نگارخانه کوثر اصفهان برپا شده است.

نمایشگاه نقاشی در نگارخانه کوثر اصفهان برپاست

پارسا پاینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در این نمایشگاه 20 اثر که به سبک رئال و انتزاعی در فضای آزاد و رها کار شده‌اند، ارایه شده که بدون ساخت و ساز و به صورت کار با لکه کشیده شده‌اند.

وی ادامه داد: موضوع این آثار طبیعت و آثار تاریخی اصفهان  که از یک سال پیش آغاز به کار روی آنها کرده‌ام و تلاش کردم پیام آثار به صورت مختصر و مفید به مخاطب انتقال داده شود.

این هنرمند اصفهانی اشاره کرد: تاکنون در یک نمایشگاه گروهی شرکت کرده‌ام و این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه انفرادی من است که از جهاتی هم متفاوت با نمایشگاه‌های پیشین من است.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه‌های قبلی از تکنیک خیس در خیس در کارهایم بهره برده‌ام اما در این نمایشگاه علاوه بر راحتی و روانی آثار از تکنیک خشک و خیس توأمان بهره برده‌ام.

پاینده تأکید کرد: مشکل آبرنگ اصفهان به دو مسئله بر می‌گردد یکی عدم علاقه گالری دارها به برپایی نمایشگاه آبرنگ و دیگری نبودن همبستگی میان هنرمندان اصفهانی است.

وی تصریح کرد: غرور و تکبر و فاصله‌ها باید از میان هنرمندان اصفهانی برچیده شود و همفکری و همبستگی بین آنها و انجمن آبرنگ اصفهان شکل بگیرد و در وهله اول خود هنرمندان باید از خودشان حمایت کنند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول