اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ‌کل دادگستری خراسان‌رضوی

تنها راه برون‌ رفت از مشکلات کنونی وحدت در کنار تبعیت از ولایت است

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: تبعیت از ولایت و حفظ وحدت و همدلی تنها راه برون‌رفت از مشکلات کنونی است.

تنها راه برون‌ رفت از مشکلات کنونی وحدت در کنار تبعیت از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن شریعتی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان‌رضوی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: مردم در این روز بزرگ نشان دادند که همواره دین خود را نسبت به نظام و آرمان‌های آن به جا می‌آورند و با موقع‌شناسی منحصر به فرد به وظیفه خود به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز مسئولان باید به وظایف و تکالیف قانونی خود در عین رعایت تقوای الهی و اخلاقی عمل کنند چرا که این انتظار به حق مقام معظم رهبری و مردم است.

حجت‌الاسلام شریعتی با اشاره به نحوه برخورد نظام استکبار با مردم ایران، بیان کرد: در این زمینه مقام معظم رهبری به بهترین وجه شیوه‌ها،‌ روش‌ها و اهداف دشمنان از اعمال تهدیدها و فشارها بر نظام مقدس اسلامی را تبیین کرده و فرمودند هدف صدمه زدن به مردم است و در چنین شرایطی وظیفه مسئولان بیش از پیش سنگین‌تر می‌شود و لزوم وحدت و تعامل مؤثر و سازنده در تمامی بخش‌ها و سطوح احساس می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: وی از مسئولان قضایی خواست تا برای حسن اجرای دقیق قانون در تمامی موارد نظارت دقیق و مستمر بر زیرمجموعه خود اعمال کنند.

جرایم خراسان‌رضوی تحت نظارت است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فروتنی، معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی در ادامه این جلسه با اشاره به اقدامات دادگستری در چند ماه اخیر سال جاری، اظهار کرد: یکی از مهمترین نکاتی که مورد توجه مجموعه قضایی خراسان‌رضوی قرار دارد، رصد دقیق و مستمر مسائل و مشکلات موجود و همچنین پیگیری جرایم است.

وی ادامه داد: در این راستا جلسات منظمی با حضور مسئولان قضایی، امنیتی و انتظامی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود که بسیار تاثیرگذار بوده است.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی با اشاره به نتایج آخرین جلسه ویژه هماهنگی با حضور مسئولان عالی خراسان‌رضوی بیان کرد: برنامه‌ریزی مناسبی برای ارتقای تعامل میان مسئولان و برخورد با جرایم به ویژه جرایم خشن و متخلفان و مجرمان صورت گرفته و مواردی مانند برخورد قاطع با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی تا پایان سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام فروتنی خاطر نشان کرد:‌ اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر سبب کاهش وقوع برخی جرایم خشن مانند سرقت به عنف شده است.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول