اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال جدید

24 سفره هفت‌سین در کرج برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از برپایی 24 سفره هفت‌سین در کلانشهر کرج خبر داد.

24 سفره هفت‌سین در کرج برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده عصر امروز در ستاد تسهیلات نوروزی از برپایی 24 سفره هفت‌سین در 12 منطقه کلانشهر کرج خبر داد و اظهار داشت: توجه به آداب و رسوم ایرانی و نشان دادن این مهم به همگان از مهم‌ترین اهداف این برنامه است.

وی ادامه داد: در این راستا شهرداران در تمامی مناطق 12گانه این شهرستان برنامه‌های اساسی را برای بهتر برگزار شدن این مهم در نظر گرفته‌اند.

شهردار کرج ادامه داد: در آستانه فرا رسیدن نوروز اقدامات لازم به منظور زیباسازی چهره شهر و تنظیف خیابان‌ها و معابر نیز اندیشیده شده است.

این مسئول بیان داشت: در این راستا تمامی وظایف شهرداران به منظور ارائه خدمات به مردم در این ایام به آنها ارائه شده است.

آقازاده تأکید کرد: جمع‌آوری نخاله‌ها و پسماندها، تمیز کردن دیوارها،‌ تشدید جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها نیز از جمله اقداماتی است که در تمامی مناطق شهرداری انجام می‌شود.

*رفع سد معبر در حاشیه خیابان‌ها 

وی در ادامه سخنان خود بر رفع سد معبر در حاشیه خیابان‌ها تأکید کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده رفع مواردی که به نوعی موجب سد معبر در شهر شده‌اند، در دستور کار مناطق قرار گرفته است.

آقازاده در بخشی دیگر از سخنان خود از تعمیر و آماده‌سازی آب‌نماها در این کلانشهر خبر داد و افزود: بازسازی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی عمومی، استقرار سرویس‌های سیار در مبادی، ورودی و خروجی در صورت نیاز با هماهنگی سازمان زیباسازی از جمله اقداماتی است که به‌صورت ویژه بر آن تاکید شده است.

*انتخاب دو میدان و یا دو نقطه شاخص در هر منطقه برای برپایی سفره هفت‌سین

شهردار کرج در ادامه سخنان خود گفت: برای برپایی سفره‌های هفت‌سین دو میدان و یا دو نقطه شاخص از هر منطقه انتخاب شده و در آنها سفره‌های هفت‌سین برپا می‌شود.

آقازاده اظهار داشت: ساماندهی متکدیان خیابانی، نصب بنر ستاد استقبال از بهار روی ماشین‌آلات خدمات شهری، جمع‌آوری باکس‌های ماسه و نمک با توجه به پایان فصل سرما، لکه‌گیری آسفالت تمامی معابر اصلی و فرعی با اولویت معابر پرتردد و اصلی و ... نیز در این ایام انجام می‌شود.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول