اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

کرمانشاه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد و برنامه‌های متنوعی برای استقبال از مسافران و هم‌وطنان عزیز در نظر گرفته شده است.

کرمانشاه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

جلیل رحیمی در حاشیه دومین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 29 هتل مهمان‌پذیر، 45 دفتر خدماتی و 45 واحد غذاخوری بین‌راهی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است که به استان کرمانشاه سفر می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیان داشت: آماده‌سازی محوطه تاریخی طاق‌بستان و ساماندهی مجموعه جهانی بیستون و باغ پرندگان از جمله اقدامات دیگری است که برای پذیرای از گردشگران و مسافران نوروزی انجام شده است.

رحیمی از چاپ 200 هزار جلد کتاب‌چه دو زبانه (فارسی و انگلیسی) و 40 هزار نقشه راهنما برای توزیع در بین گردشگران خبر داد و تصریح کرد: امکان گردشگری مجازی در سایت اداره‌کل میراث فرهنگی کرمانشاه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه 14 روستای هدف گردشگری به ثبت رسیده، خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی به روستائیان برای استقبال از مهمانان ‌نوروزی برگزار شده است.

رحیمی تاکید کرد: جشنواره ملی بهار به‌صورت سراسری در نوروز 92 اجرا می‌شود و گروه‌های نمایشی و موسیقی هر استان در دیگر استان‌های کشور به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول