اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری 2 قاتل فراری در خاش

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی شهرستان خاش به هفت ماه فرار یک قاتل مسلح پایان داد.

دستگیری 2 قاتل فراری در خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محسن عطار اظهار داشت: هفت ماه پیش شخصی که «پرویز.ش» نام دارد با همدستی فرد دیگری به نام «عبدالواحد.ص» طی یک نزاع و درگیری فردی به نام «عبدل.ص» را با گلوله به قتل رسانده بود.

وی افزود: به ‌دنبال این قتل مسلحانه تیمی مجرب از مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خاش تحقیقات فنی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: به‌ دنبال این قتل مسلحانه، مأموران پلیس آگاهی شهرستان خاش پس از تحقیقات پلیسی موفق شدند کمتر از 48 ساعت همدست قاتل اصلی این جنایت مسلحانه را در شهرستان خاش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

عطار بیان کرد: در اعترافات متهم دستگیر شده مشخص شد عامل اصلی این قتل به یکی از شهرهای کرمان گریخته و مخفی شده است.

این متهم همچنین درباره روز حادثه نیز به مأموران پلیس گفت: مقتول به علت برخی اختلافات قبلی که با پرویز داشت در روز حادثه با خودروی شخصی خود جلوی من و پرویز را مسدود کرد و با ما درگیر شد که در همین حین پرویز با اسلحه کلاشی که در خودروی خود داشت به طرف عبدل شلیک کرد و او را به قتل رساند.

با اعترافات همدست قاتل مأموران پلیس آگاهی خاش با دریافت نیابت قضایی برای شناسایی و دستگیری قاتل به شهرستان ماهان استان کرمان اعزام شده و با همکاری پلیس آگاهی آن شهرستان متهم و قاتل فراری را پس از هفت ماه مخفی شدن دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده برای تحقیقات و محاکمه به شهرستان خاش منتقل شد.

انتهای پیام/75002/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول