اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

بهره‌گیری از استعداد‌های جوانان گامی مؤثر در نهضت خدمات‌رسانی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بهره‌گیری از استعداد‌ها و خلاقیت‌های شکوفای جوانان و نوجوانان گامی مؤثر در راستای نهضت خدمات‌رسانی در جامعه است.

بهره‌گیری از استعداد‌های جوانان گامی مؤثر در نهضت خدمات‌رسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی کیانی بعدازظهر امروز در کارگاه آموزشی پیشگیری از تخلفات دینی و اخلاقی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه اظهار داشت: در این راه صبر و استقامت نیروهای مومن و انقلابی سپاه پاسداران باید زبانزد باشد.

وی افزود: حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن در سایه تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا از اهمیت بالایی برخوردار است و پاسداران باید با رصد اخبار و تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی در این راستا کوشا باشند.

کیانی ارتقای بینش و دانش سیاسی را جدا از حضور در دستجات و گروه‌های سیاسی دانست و ادامه داد: هر پاسدار به مثابه یک هادی در جامعه است و هادیان سپاه و بسیج باید به رسالت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی خود به نحو احسن عمل کنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری تقوا را مصونیت بخش دانست و خاطرنشان کرد: پرهیز از محرمات و مکروهات و انجام واجبات و توجه به مستحبات راه رسیدن به تقوای الهی است.

وی، برخی مصادیق تخلفات دینی و اخلاقی را برشمرد و گفت: هرچند جمع پاسداران از چنین مسایلی مبرا هستند؛ اما مراقبت از نفس و یادآوری مسایل دینی و اعتقادی از باب تذکر لازم و ضروری است و بنابر فرمایشات بزرگان دین باید همیشه نفس خود را مخاطب قرار دهیم و این مسایل را یادآوری کنیم.

کیانی با بیان اینکه دشمنان و غرب امروز دسیسه‌های مختلف و بسیار گسترده‌ای را در عرصه جنگ نرم بر اعتقادات و باور‌های دین مردم به راه‌ انداخته‌‌اند، اظهار کرد: باید همواره در طول زندگی هوشیاری و بصیرت انقلابی خویش را به صورت کامل حفظ کرد تا مبادا دشمنان و قسم‌خوردگان نظام اسلامی بتوانند به اعتقادات و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند.

وی بهره‌گیری از استعداد‌ها و خلاقیت‌های شکوفای جوانان و نوجوانان را گامی مؤثر در راستای نهضت خدمات‌رسانی در جامعه دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به لطف توانایی و استعداد‌های جوانان توانسته قله‌های افتخار در جهان را در‌نوردیده و به اوج اقتدار در بین کشور‌های بیگانه برسد.

انتهای پیام/68001/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول