اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

برخی اخبار نادرست سرمایه‌گذار را فراری می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه شاهد هستیم که برخی اخبار غیر ضروری که توسط رسانه‌ها منتشر می‌شود به فرار سرمایه‌گذار می‌انجامد.

برخی اخبار نادرست سرمایه‌گذار را فراری می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی صبح امروز در نشست تخصصی زن، رسانه و انقلاب که در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و با حضور تعدادی از اهالی رسانه و همچنین نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: زنان به عنوان پرورش دهندگان مردان بزرگ نقش بزرگی در پیروزی و تثبیت انقلاب داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زن پس از فروپاشی نظام فاسد پهلوی شکوهمندانه به دامان اجتماع باز گشت و اکنون بسیاری از موفقیت‌ها را مدیون حضور این قشر در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستیم.

کمالوندی حضور زنان در رسانه پس از انقلاب را دارای سیر صعودی دانست و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اکنون نیمی از خبرنگاران شناسنامه‌دار و دارای کارت خبرنگاری از این قشر هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به نمونه‌ای از فداکاری زنان در انقلاب اشاره کرد و گفت: به همه همکاران و دوستان مطبوعاتی به خصوص زنان توصیه می‌کنم که خاطرات 116 روزه خانم دباغ یکی از مبارزان همراه امام راحل را مطالعه کنند تا به اهمیت نقش زن در پیروزی انقلاب بیشتر پی ببرند.

وی زنان لر را از مبارزترین زنان در میان اقوام دانست و گفت: اگر مادران لر نبودند فرزندان با غیرت لر هرگز پا نمی‌گرفتند و این قوم شجاع و ولایتمدار هر چه دارند به واسطه وجود شیرزنان غیرتمند لر است.

این مسئول ارشد فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حضور بصیرتمند زنان در عرصه رسانه این استان گفت: زنان و دختران در این حوزه با همه مشکلات مشغول خدمت هستند که لازم است با آنها همکاری بیشتری شود.

کمالوندی با ابراز این سخن که رسانه‌ها در این استان تاکنون قدمی خلاف مصالح کشور و نظام برنداشته‌اند، خاطرنشان کرد: شاید نقاط ضعفی در کار حرفه‌ای وجود داشته باشد که این نیز به مرور زمان برطرف می‌شود.

این مسئول از یک نقطه ضعف در برخی رسانه‌ها سخن به میان آورد و گفت: برای مثال وقتی ما برخی موضوعات کوچک را در استان خود بی‌جهت بزرگ می‌کنیم و به عنوان یک نقطه ضعف به همه جای کشور مخابره می‌کنیم تبعات سویی برای استان دارد.

وی یکی از این تبعات را ایجاد زمینه بی‌میلی و بی‌رغبتی برای سرمایه‌گذاران در راستای سرمایه‌گذاری در استان دانست و گفت: برخی اخبار ممکن است سبب فرار سرمایه‌گذار شود.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول