اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر برگزار شد

همایش گردهمایی روحانیون شهرستان البرز

خبرگزاری فارس: روحانیون و علمای شهرستان البرز هم زمان با دهه فجر در حسینیه شهید علی مردانی سپاه امام رضا (ع) این شهرستان گردهم آمدند.

همایش گردهمایی روحانیون شهرستان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، هم زمان با دهه فجر، همایش گردهمایی روحانیون شهرستان البرز در حسینیه شهید علی مردانی سپاه امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی مصائبی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) البرز در آغاز این همایش ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور میهمانان و روحانیون و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: با توجه به دشمنی استکبار با مردم ایران اسلامی، نقش روحانیون در امر بصیرت‌ بخشی و آگاهی دادن در خصوص این امور بسیار حیاتی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: رسالت روحانیون جامعه تبیین منویات مقام معظم رهبری بوده و باید با توجه به فرمایشات رهبری عمل کرده و مردم را راهنمایی بخشند.

* همراه ساختن عمل با گفتار امری ضروری است

حجت‌الاسلام علی عادل‌پور، امام جمعه شهر الوند در ادامه مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال روز پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ورود امام خمینی (ره) به میهن، همچون نور فروزانی در تاریکی بود.

وی با اشاره به نکات اخلاقی در خصوص سخن گفتن و بیان مطالب ابراز کرد: نخستین نکته لازم هنگام سخنرانی، آگاهی از مطالب مورد نظر است.

امام جمعه شهر الوند با اشاره به آیه 36 سوره اسراء ادامه داد: همه روحانیون و سخنرانان باید با آگاهی کامل از مطالب خویش اظهار نظر کنند و از آنچه که به آن آگاهی ندارند، پیروی نکنند.

عادل‌پور با تأکید بر رعایت نرمی و تواضع در هنگام سخنرانی تصریح کرد: به کارگیری لحن نرم و فروتنی در کلام نیز از دیگر شاخصه‌های روحانیون در هنگام سخنرانی است.

وی با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات و تعدد کاندیداها اذعان داشت: در این ایام باید با آگاهی و بصیرت لازم به مسائل پرداخت.

امام جمعه شهر الوند، شجاعت در کار و کلام را از دیگر لازمه‌های هر سخنرانی دانست و تأکید کرد: سخن گفتن امری آسان بوده و تنها با عمل کردن به کار نیک عاقبت به خیر خواهیم شد.

علی عادل‌پور در پایان بیان کرد: رعایت انصاف در گفتار از اهم ویژگی‌ها بوده و شرط انصاف در کلام مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

لازم به ذکر است در این همایش، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین، داوود بهرامی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز، حجت‌الاسلام محمد صادق جان‌محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی البرز و ابوالفضل مصطفیی، مسئول بسیج طلاب سپاه استان قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77007/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول