اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) تاکید کرد

زمینه سازی برای مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: ستادهای بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌ها زمینه را برای مشارکت هر چه بیشتر مردم ولایتمدار خوزستان فراهم کنند.

زمینه سازی برای مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن شاهوارپور بعد از ظهر امروز در همایش مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌های استان خوزستان که در تالار اجتماعات سپاه حضرت امام علی (ع) اهواز اظهار داشت: یکی از هدف‌های ما باید این باشد که بستر مناسب برای مشارکت مردم در امور خیر را فراهم کنیم.

وی افزود: یکی از راه‌های ارتباط با خداوند توسل به ائمه اطهار (ع) است که باید برای تسهیل در این کار بستر سازی کنیم که این ارتباط با خداوند متعال زود‌تر برقرار شود.

شاهوار پور ادامه داد: ارتباط با خداوند به صورت مستقیم هم انجام می‌شود ولی خود خداوند تبارک و تعالی کسانی را فرستاده تا به واسطه آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را واسطه خیر و ارتباط با خداوند معرفی کرد و گفت: وقتی حضرت امام حسین (ع) برای خدا و در راه رضای او از همه چیز خود می‌گذرد قطعا خداوند هم به واسطه ایشان زمینه تعالی بندگان را فراهم می‌سازد.

شاهوارپور یکی از راه های عرض ارادت و نزدیکی به اهل بیت (ع) را مشارکت در بازسازی حرم آن‌ها دانست و خاطر نشان کرد: هر کسی توفیق چنین کاری را ندارند زیرا آدم‌های ثروتمندی هستند که نمی‌توانند در این کار مشارکت کنند.

وی عمر مفید هر انسان را حدود 35 سال عنوان کرد و اظهار داشت: باید کاری کنیم که به صورت دائم لذت شیرینی ارتباط با حضرات معصومین (ع) بچشیم زیرا هیچی چیزی به شیرینی آن نیست.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان: مشارکت عامه مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه در بازسازی عتبات عالیات بسیار مهم دانست و گفت: برای افزایش مشارکت عمومی در بازسازی عتبات عالیات باید راه‌های مشارکت بیشتر شود.

وی با بیان این مطلب که هر چه بتوانیم اعتقاد به آخرت را افزایش دهیم، سرمایه‌گذاری در این امر نیز بیشتر خواهد شد اضافه کرد: یکی از این راههای تشویق مردم برای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات از طریق دانش‌آموزان است که والدین خود را ترغیب به این کار می‌کنند.

انتهای پیام/72004/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول