اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خبر داد

تشکیل کمیته طلا برای جمع آوری نذورات مردمی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تشکیل کمیته طلا را یکی از اقدامات ارزشمند ستاد بازسازی عتبات عالیات استان عنوان کرد و گفت: با نظارت این کمیته نذورات مردم دریافت می‌شود.

تشکیل کمیته طلا برای جمع آوری نذورات مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی بعداز ظهر امروز در همایش مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌های استان خوزستان اظهار داشت: باید برای مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات بیشتر اطلاع رسانی شود.

وی افزود: از ظرفیت‌های خوب اطلاع رسانی در استان استفاده شد ولی هنوز راضی نیستیم و باید خیلی بیشتر از این‌ها کار کرده و زمینه مشارکت مردم را فراهم سازیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در ادامه به نحوه تشکیل ستادهای شهرستانی اشاره کرد و گفت: در همه شهر‌ها افراد معتمد و مومن برای حضور در ستاد بازسازی عتبات عالیات استفاده شد.

وی با بیان این مطلب اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات گلچین شده‌اند ادامه داد: توفیق بزرگی نصیب این عزیزان شده است که امین اهل بیت (ع) هستند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان اضافه کرد: طلاهای اهدایی از سوی مردم به ویژه بانوان پس از طی مراحل قانونی به نجف ارسال می‌شود و تبدیل به پول نمی‌شود.

وی از همه مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌های استان خوزستان خواست تا برای مشارکت بیشتر مردم در ساخت حرم ائمه اطهار (ع) از ظرفیت اطلاع رسانی استفاده کنند.

موسوی استقبال از ضریح امام حسین (ع) را نتیجه بصیرت و عشق مردم به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست و گفت: راه افتادن کاروان سفینه‌النجاه کار خیلی بزرگ و ارزشمندی بود و مردم با حضور حماسی، ارادت خود نسبت به امامان معصوم (ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان را نشان دادند. 

انتهای پیام/72004/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول