اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

لنده با مشکل کمبود فضای آموزشی در شهر مواجه است

خبرگزاری فارس: فرماندار لنده با اشاره این‌که در روستاهای این شهرستان مشکل و کمبود فضای آموزشی وجود ندارد، گفت: شهرستان لنده با مشکل کمبود فضای آموزشی در سطح شهر مواجه است.

لنده با مشکل کمبود فضای آموزشی در شهر مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سیدیدالله فاطمیان صبح امروز در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش این شهرستان ضمن تقدیر از عملکرد این اداره در دهه فجر به وضعیت فیزیکی آموزشگاه و مدارس اشاره و اظهار کرد: محوطه‌سازی تعدادی از مدارس با مشکلاتی روبرو است.

فرماندار لنده گفت: مقرر شد با هماهنگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء آسفالت و محوطه‌سازی این مدارس انجام شود.

وی افزود: کمبود فضای آموزشی در شهر از جمله مشکلات آموزش‌ و پرورش بوده که به یک بحران تبدیل شده است.

فاطمیان گفت: در روستاها مشکل و کمبود فضای آموزشی نداریم بلکه در تعدادی از روستاها فضاهای آموزشی نوساز خالی و بدون کابرد است.

فرماندار لنده تصریح کرد: فضای آموزشی شهر لنده شامل 12 واحد بوده که از این فضا 24 واحد آموزشی به صورت تایم صبح و بعد از ظهر استفاده می‌کنند.

رئیس شورای آموزش‌ و پرورش لنده در ادامه به ارائه پیشنهادی از سوی فرمانداری به استاندار جهت ساخت فضای آموزشی مورد نیاز اشاره کرد و گفت: استفاده از زمین‌های منابع ملی و یا اداراتی که مازاد بر نیاز خود زمین دارند تنها راه حل مشکل فضای آموزشی می‌باشد.

* میهمانان نوروزی سفیران فرهنگ و تمدن اسلامی

فاطمیان در ادامه به ستاد تسهیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: همه مدارس و مکان‌های آموزشی برای استقبال و استقرار میهمانان نوروزی آماده و اقدامات امکانات لازم در خصوص تجهیز و برطرف کردن مشکلات احتمالی باید انجام پذیرد.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی لنده یادآور شد: میهمانان نوروزی سفیران فرهنگ و آئین ایران اسلامی بوده و در روند رشد و توسعه لنده نقش بسزایی دارد.

وی افزود: داشتن ظرفیت گردشگری تنها کافی نبوده، بلکه برنامه‌ریزی جهت معرفی و ساماندهی این مکان‌ها از ضروریات است.

فاطمیان خاطرنشان کرد: باید تمام سعی و تلاش خود را جهت معرفی جاذبه‌های طبیعی و جذب گردشگر و توریست به کار بریم و تا بتوانیم با استقبال گرم از میهمانان نوروزی این شهرستان را به سایر نقاط کشور و استان معرفی کنیم.

انتهای پیام/82013/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول