اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی آینده محقق می‌شود

ایجاد 4 واحد آموزشی خاص راهنمایی در کنگان

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش کنگان از ایجاد چهار واحد آموزشی خاص راهنمایی در کنگان در سال تحصیلی آینده خبر داد.

ایجاد 4 واحد آموزشی خاص راهنمایی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمود رضایی‌نیا عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تأثیرگذار در جامعه است و تقریباً بیشتر خانواده‌ها با این نهاد در ارتباط هستند.

وی ادامه داد: کیفیت بخشیدن به امر تحصیل و افزایش سطح تعلیم و تربیت از اساسی‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش است و در سال جاری در این مسیر اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش کنگان از ایجاد چهار واحد آموزشی خاص در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 92- 93 تعداد چهار واحد آموزشی خاص در کنگان راه‌اندازی خواهد شد.

رضایی‌نیا تصریح کرد: در سال تحصیلی آینده (93/92) تعداد چهار واحد آموزشگاهی شامل دو واحد سمپاد راهنمایی و دو واحد نمونه دولتی راهنمایی در کنگان راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی مدیران مدارس ابتدایی و راهنمایی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در اینگونه مدارس اذعان داشت: راه‌اندازی مدارس خاص در راستای پرورش استعدادهای درخشان دانش‌آموزان است.

معاون آموزش و پرورش کنگان عنوان کرد: با تلاش مدیران، معلمان و اولیاء دانش‌آموزان می‌توان این استعدادها را شکوفا کرد.

وی همچنین به اجرای نظام جدید آموزشی دوری در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و یادآور شد: در سال تحصیلی آینده نیز در شهرستان یکی از مدارس (دبستان قدس) به عنوان مجری نظام آموزشی دوری خواهد بود

این مسئول متذکر شد: مسئولان شهرستان همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش دارند و به فضل خدا با تلاش و فعالیت بیشتر شاهد رشد و پیشرفت آینده‌سازان ایران اسلامی خواهیم بود.

در پایان نیز مدیران به بحث و تبادل‌نظر پیرامون اجرای نظام جدید آموزشی پرداختند.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول