اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و شهرسازی آمل:

طرح جامع شهر دابودشت در مراحل پایانی است

خبرگزاری فارس: معاون راه و شهرسازی آمل گفت: طرح جامع شهر دابودشت مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

طرح جامع شهر دابودشت در مراحل پایانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محسن غفاری صبح امروز در کارگروه راه و شهرسازی این شهرستان با بیان این‌که دستگاه‌های حفار باید در حریم‌ها از دستگاه‌های متولی استعلام داشته باشند، اظهار داشت: این استعلام‌ها در حال حاضر در برخی موارد نادیده گرفته می‌شود.

معاون راه و شهرسازی آمل با اشاره به این‌که 99 درصد طرح جامع شهر دابودشت آماده است، افزود: این طرح مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

غفاری با اعلام این‌که زمین‌های اطراف هر شهر فاقد کاربری‌ هستند، عنوان کرد: در ساخت‌ و ساز در این زمین‌ها باید به دستگاه‌های مرتبط مراجعه کرد.

وی با بیان این‌که باید راهکارهایی برای جلوگیری از سرقت کابل‌ها اندیشیده شود، تصریح کرد: با توجه به گران شدن اقلام، این سرقت‌ها هزینه‌های زیادی به بخش راه وارد می‌کند.

معاون فرماندار آمل نیز در این جلسه گفت: در آستانه سال جدید باید دستگاه‌های حفار تا 15 اسفند طرح‌های خود را به پایان برسانند.

سید جعفر رسولی با تأکید بر این‌که بهسازی علائم راه‌ها باید در آستانه عید جدی گرفته شود، تصریح کرد: کاهش تلفات و خسارت‌ها باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع آن‌ها می‌تواند بخش مهمی از تلفات را کاهش دهد، اظهار داشت: توجه به این نقاط و رفع آن‌ها اگر استمرار داشته باشد خدمت بزرگی به مردم است.

رسولی با اعلام این‌که بسیاری از تصادفات ناراحت‌کننده است و عواقب جبران‌ناپذیری دارد، یادآور شد: هر یک از مسئولان اگر فقط بخش کوچکی از این مسئولیت را بر عهده بگیرند بخش مهمی از تلفات از بین می‌رود.

وی همچنین بر جمع‌آوری دستفروشان در حریم راه‌ها و ابتدای شهرها تأکید کرد و گفت: این دستفروشان چهره ناخوشایندی به شهر می‌دهند.

انتهای‌پیام/86011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول