اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ملایر:

عوارض شهرداری ملایر در سال 92 تغییری نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: تعرفه عوارض محلی سال 92 شهرداری ملایر بدون هیچگونه افزایشی متناسب با سال 91 مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت و تغییری ندارد.

عوارض شهرداری ملایر در سال 92 تغییری نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رضا زنگنه بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره سوم شورای اسلامی شهر ملایر و شهرداری طی سال‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان ملایر اقدامات بزرگی در راستای خدمت به همشهریان ملایری انجام شده و پروژه‌های زیادی برای داشتن شهری زیباتر و بهتر و آرامش مردم و جذب گردشگران انجام شده است.

وی افزود: پروژه تفریحی، توریستی بام ملایر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین مجموعه‌های تفریحی در غرب کشور، مجموعه توریستی و گردشگری مینی ورلد (پنجره‌ای به سوی دنیا)، اجرای فاز دوم

پروژه شهروند، پروژه‌های میدان زندیه، میدان امیرکبیر، اجرای طرح مبلمان شهری، فضای سبز جاده سلامت و... از جمله پروژه‌های مهم در حال انجام و اقدام شورا و شهرداری ملایر طی سال‌های اخیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر در ادامه با اشاره به تعرفه‌ها و عوارض شهرداری ملایر گفت: تعرفه عوارض محلی سال 92 شهرداری ملایر بدون هیچگونه افزایشی متناسب با سال 91 مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت و تغییری ندارد و اگر افزایشی هم باشد به دلیل تغییر قیمت منطقه‌ای است و توسط اداره دارایی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه عوارض شهرداری ملایر طی دوره سوم شورا به صورت مکانیزه و فرمولی محاسبه و از هرگونه سلیقه کاری در این زمینه جلوگیری شده، افزود: این کار در راستای جلوگیری از فساد اداری انجام شده و موفق بوده است.

زنگنه، رعایت عدالت اجتماعی با توجه به قیمت منطقه‌ای و اعطای تخفیفات در مناطق غیر برخوردار را از عوامل عدم افزایش عوارض محلی شهرداری ملایر در سال آینده عنوان کرد و بر پرداخت به موقع عوارض شهرداری به منظور ارائه بهتر خدمات شهری به مردم تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه تعریض خیابان‌های اصلی از جمله خیابان شهدا و شهید مصطفی خمینی ملایر از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری ملایر است، افزود: بیش از 400 مغازه در مسیر تعریض خیابان‌های شهدا و شهید مصطفی خمینی قرار دارد که تاکنون 180 مغازه تملک شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر با بیان اینکه تعریض هر چه سریع‌تر خیابان‌های اصلی ملایر نیازمند همکاری مردم است، ابراز داشت:  تعریض خیابان‌های اصلی باعث کم شدن ترافیک، تسهیل در رفت و آمد مردم و... خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مغازه‌ها در طرح تعریض هنوز باقی مانده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود 100 مغازه دیگر تا پایان کار دوره سوم شورا تملک شود.

زنگنه سپس به سامانه 137 شهرداری اشاره کرد و افزود:  این سامانه با پاسخ گویی به مردم در خصوص مشکلات شهری در ملایر فعال بوده و شهروندان ملایری می‌توانند هر نوع نظر، پیشنهاد و انتقاد و مشکلات شهری را به این شماره اطلاع دهند و در اسرع وقت بررسی و اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/89013/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول