اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هندبال جوانان کشور

صبای قم از سد شهرداری تبریز گذشت

خبرگزاری فارس: تیم هندبال صبای قم در نخستین دیدار خود از مسابقات لیگ دسته اول هندبال جوانان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم هندبال جوانان شهرداری تبریز شد.

صبای قم از سد شهرداری تبریز گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از پایان جدال 12 تیم در پیکارهای لیگ دسته اول هندبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان که با قهرمانی مقتدرانه تیم صبای قم و صعود این تیم به همراه تیم پارس مس فلاورجان به لیگ برتر همراه بود، مسابقات جوانان کشور آغاز شد.

رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال جوانان باشگاه‌های کشور نیز همانند لیگ رده سنی بزرگسالان با شرکت تیم‌های مدعی در مرحله نخست در دو گروه برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی به شکل دوره‌ای با حریفان رقابت می‌کنند.

در این مسابقات 10 تیم حضور دارند که در دو گروه پنج تیمی تقسیم بندی شده‌اند و بازی‌های خود را از روز یکشنبه بیست و نهم بهمن ماه آغاز کرده‌اند و صبای قم در نخستین دیدار خود برابر تیم هندبال جوانان شهرداری تبریز به برتری رسید.

هندبالیست‌های جوان و آینده دار قم که در بین آنها چند عضو تیم بزرگسالان صبای قم نیز حضور دارند و به دلیل برخورداری از شرایط سنی این رده می‌توانند در لیگ دسته اول هندبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور نیز به میدان بروند، در گام نخست پیروز بودند.

در این مسابقات صبای قم در گروه اول مقدماتی جای دارد و برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید حریفان سرسختی را از پیش بردارد اما آنها در گام نخست در جدال با تیم‌ هندبال جوانان شهرداری تبریز بازی خوبی به نمایش گذاشتند و به پیروزی رسیدند.

صبایی‌ها در این دیدار برابر تیم هندبال شهرداری تبریز در حالی به برتری نزدیک 24 بر 23 رسیدند که حریف در هیچ یک از لحظات مسابقه از جدال با صبای قم عقب نکشید و در آخرین لحظات این تیزهوشی بازیکنان صبا بود که موجب پیروزی این تیم و کسب دو امتیاز بازی به سود صبای قم شد.

در گروه اول مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال جوانان باشگاه‌های کشور سه تیم دیگر نیز حضور دارند و صبای قم در دو دیدار بعدی خود باید با نمایندگان استان‌های خراسان رضوی و قزوین به رقابت بپردازد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هندبالیست‌های صبای قم در دومین بازی خود به مصاف تیم هندبال میعاد مشهد مِی‌روند و سپس در دیداری حساس برابر تیم هندبال جوانان پارسیان قزوین قرار می‌گیرند تا شانس خود را برای صعود بیازمایند.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول