اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خبر داد

تیمداری شهرداری همدان در لیگ یک و دو فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: با توجه به قهرمانی تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ برتر استان با نظر مثبت اعضای شورای شهر در سال آینده به دنبال تیمداری حرفه‌ای در لیگ‌های سطح بالای کشور هستیم.

تیمداری شهرداری همدان در لیگ یک و دو فوتبال کشور

حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: باشگاه شهرداری همدان طی 10 سال اخیر در فوتبال همدان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و در مقاطع مختلف موفق شده در تیمداری حرفه‌ای عملکرد خوبی داشته باشد.

وی افزود: این عملکرد خوب باعث شد تا تیم بزرگسالان این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر استان همدان با مربیگری هادی گل‌محمدی به عنوان قهرمانی دست یابد و نماینده استان در مسابقات لیگ دسته سوم باشگا‌ه‌های کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان یادآور شد: معتقدیم با امکانات سخت‌افزاری باشگاه شهدای شهرداری همدان از نظر زمین چمن تمرینی، سالن مجهز بدنسازی و همچنین وجود امکانات اقامتی که لازمه یک باشگاه برای تیم‌داری حرفه‌ای است قابلیت فعالیت در سطح لیگ‌های بالاتر را داریم.

وی خاطرنشان کرد: با نظر مثبت شورای شهر و همچنین اعضای شورای سیاست‌گذاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در صورت فراهم شدن شرایط در سال آینده و فصل جدید فوتبال کشورمان در لیگ دسته یک  یا 2 تیم‌داری حرفه‌ای خواهیم کرد.

محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان مبنی بر اینکه از نظر مسائل مالی باشگاه شهرداری مشکلاتی در تیمداری حرفه‌ای در رشته فوتبال و حضور در لیگ‌های سطوح مختلف دارد یا خیر، ادامه داد: در سال‌های اخیر با تصویب شورای شهر و شهرداری همدان کمک‌هایی که از نظر مادی و معنوی برای هر دو تیم پاس و الوند همدان در نظر گرفته شده، نشانگر حمایت متولیان ورزش شهرداری همدان از رشته فوتبال و ورزش حرفه‌ای و تیمداری است.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان که پله‌پله از لیگ استانی با خون‌ و دل‌های فراوان در لیگ دسته 2 کشور حضور داشت چهار سال پیش در یک اقدام غیر کارشناسی به هیئت فوتبال هبه شد که الآن ثمره‌ آن تیم، الوند همدان است که با حمایت بخش خصوصی در لیگ دسته اول نماینده فوتبال شهر همدان است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان ابراز داشت: با توجه به فعالیت مستمر و با برنامه مدارس فوتبال و توجه ویژه به فوتبال پایه قطعاً از نظر پشتوانه‌سازی برای تیم‌های رده سنی بالاتر فکر‌های خوبی شده که امیدواریم این برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در رشد فوتبال همدان تأثیرگذار باشد.

وی افزود: حضور تیم نونهالان شهرداری به عنوان نماینده استان در لیگ برتر کشور، تیم نوجوانان قهرمانی در لیگ برتر استان و نماینده همدان در سال 92 در لیگ دسته یک کشور، حضور تیم جوانان در لیگ دسته یک کشور در سال 91 و نایب قهرمانی تیم امید شهرداری همدان در استان نشانگر توجه به تیم‌های پایه در این باشگاه بوده و هست.

محمدی در پایان متذکر شد: با توجه به شرایط موجود و ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشگاه شهرداری همدان نیازی به کمک مالی مستقیم نداریم و تنها مجوز برای اخذ محل درآمدهای نیاز است تا بتوانیم ورزش حرفه‌ای را به خوبی دنبال کنیم.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول