اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شعبه آذربایجان غربی خبر داد

نمایش فیلم تئاتر به صورت هفتگی در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی گفت: فیلم تئاتر به صورت هفتگی در ارومیه نمایش داده می‌شود.

نمایش فیلم تئاتر به صورت هفتگی در ارومیه

سید جلیل آغداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تئاتر آن‌طور که باید در سبد فرهنگی خانواده‌های شهرستانی قرار ندارد که با همکاری سایر مسئولان ذی‌ربط تلاش داریم با برنامه‌های گوناگون تا حد ممکن این نقیصه را در استان آذربایجان غربی برطرف کنیم.

وی به برگزاری جشنواره‌های مختلف استانی و شهرستانی و همچنین میزبانی برخی جشنواره‌های منطقه‌ای در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته گام‌های مهمی برای همگانی کردن تئاتر در استان برداشته شده که قصد داریم در روزهای پایانی امسال این گام‌ها و حرکات را پر رنگ‌تر کنیم.

آغداشی برگزاری نماش‌های خیابانی و محیطی را از کارهای مهم انجمن هنرهای نمایشی استان در سال جاری عنوان کرد و افزود: در هفته تئاتر و در اثنای برگزاری جشنواره تئاتر شهریمیز شاهد پیوند گرم بین مردم کوچه و بازار و هنرمندان تئاتر بودیم که این مهم باید به صورت یک جریان جاری و ساری تداوم یابد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه آذربایجان غربی، نمایش فیلم‌های ارزشمند تئاتر را از دیگر فعالیت‌های مهم این انجمن در راستای همگانی کردن تئاتر عنوان کرد و افزود: مدتی است که روزهای پنج شنبه از ساعت 15 تا 17 در سالن فرهنگ مجتمع فرهنگی،هنری ارومیه برخی نمایش‌های فاخر را در قالب فیلم برای عموم نمایش می‌د‌هیم که با استقبال خوبی روبرو شده است.

وی حضور عموم علاقمندان را برای دیدن این فیلم‌ها بلا مانع دانست و افزود:برای جلب نظر تماشاگران،مبلغی بابت بلیط از افراد دریافت نمی‌شود و نمایش به صورت رایگان اجرا می‌شود

انتهای پیام/61014/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول