اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی کانون تخصصی ریحانه صورت می‌گیرد

ترویج سبک زندگی اسلامی در عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از صدور مجوز کانون فرهنگی تخصصی آموزش سبک زندگی اسلامی در عسلویه خبر داد.

ترویج سبک زندگی اسلامی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی و مذهبی عسلویه اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی باید مورد تاکید مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی افزود: امروز دشمنان با شیوه‌های مختلف برای کمرنگ کردن معنویات و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگس کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از صدور مجوز کانون فرهنگی تخصصی آموزش سبک زندگی اسلامی در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: به لطف حاکمیت فرهنگ ائمه معصومین(ع) بخش عظیمی از تاریخ ما متاثر از دین و برآمده از دین است و دین شکل‌دهنده و پدیدارکننده سنت خاص در جامعه ایران بوده است.

اهرمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: ضعف آشکار بسیاری از تحلیل‌های پیرامون سبک زندگی اسلامی غفلت از جایگاه دین اسلام و مکتب شیعه در سنت، تاریخ و هویت جامعه ایرانی است که مقام معظم رهبری با بیان این مطلب قصد آن را دارد که اندیشمندان با بیان سبک زندگی اسلامی و روی آوردن مردم و مسئولین به این نحوه زندگی یعنی زندگی اسلامی، همزمان با گذر زمان به پیشرفت و توسعه اسلامی کمک کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: نظر به تبیین منویات مقام معظم رهبری در این مورد و رایزنی با سیده شریفه موسوی از فعالان فرهنگی عسلویه و با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مجوز کانون فرهنگی تخصصی آموزش سبک زندگی اسلامی با نام ریحانه صادر شد.

اهرمی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی گام برداریم و نباید فرصت ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول