اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام جوشقانیان:

شکافی ‌بین ‌شهدا و نسل کنونی انقلاب اسلامی وجود ندارد‌‌

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه ‌گفت: هیچ‌گونه شکاف نسلی بین نسل شهدا و نسل کنونی انقلاب اسلامی وجود ندارد‌، بلکه ابزارها و روش‌ها متفاوت شده است.

شکافی ‌بین ‌شهدا و نسل کنونی انقلاب اسلامی وجود ندارد‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت‌الاسلام محمد جوشقانیان در یادواره 69 شهید معلم و دانش‌آموز این شهرستان اظهار کرد: امنیت، آسایش‌، سرفرازی، سربلندی و بالندگی امروز مرهون قطره قطره خون شهدای است.

وی با تجلیل و گرامی‌داشت مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: حقیقتاً گاهی درک عظمت روحی و معنوی شهدای برای ما دشوار است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدا راه 100 ساله را یک شبه پیمودند، گفت: همه شهدا از زمره ولایت‌مدار‌ترین افراد زمانه خود بوده‌اند.

وی با بیان خاطراتی از شهدای دفاع مقدس ‌افزود: شهدای کار بسیار بزرگی در عرصه تاریخی انجام داده که لازم است این دستاوردها حفظ شود.

‌جوشقانیان با ضروری خواندن تبیین نقش شهدا و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان اظهار کرد: البته امروز نسل چهارم انقلاب با بخش زیادی از این ارزش‌ها آشنا هستند و بی‌تردید نقش تاریخی خود را خوب می‌شناسد.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است هیچگونه شکاف نسلی بین نسل شهدا و نسل کنونی انقلاب اسلامی وجود ندارد‌، بلکه ابزارها و روش‌ها متفاوت شده است.

به گزارش فارس، اجرای سرود و قرائت بخشی از وصیت‌نامه شهدا توسط دانش‌آموزان و مداحی و مرثیه خوانی از برنامه‌های اجرا شده این مراسم معنوی بود.

این یادواره به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی اسفراین و مدیریت آموزش و پرورش اسفراین ‌برپا شد.

انتهای پیام/63002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول