اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود:

حکومت‏های اسلامی در جهان در حال شکل‏گیری است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: انقلاب ملت ایران امروز الگویی برای مردم آزادی‏خواه محسوب می‏شود و حکومت‏های اسلامی در جهان در حال شکل‏گیری است.

حکومت‏های اسلامی در جهان در حال شکل‏گیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حسین قرغی ظهر امروز در گردهمایی سیاسی که در فاطمیه روستای سعدآباد شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم به سعادت دنیا و آخرت دست یابیم، باید به سیره و فرهنگ شهدا عمل کرده و در راهی که آنان قدم برداشته‌اند، پای بگذاریم.

وی تصریح کرد: اگر مردم به رهبری حضرت امام خمینی(ره) انقلاب نمی‌کردند، معلوم نبود اکنون چه شرایطی داشتیم؛ چرا که دشمن کمر به نابودی اسلام بسته بود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود افزود: در تاریخ سراغ نداریم حکومتی اسلامی شکل بگیرد که مانند نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از سه دهه تداوم پیدا کند.

وی رمز این تداوم را ایستادگی و بصیرت عنوان کرد و بیان داشت: رمز پایداری نظام اسلامی، همراهی مردم و نظام برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی بوده که با ایستادگی و مقاومت همراه با بصیرت و معرفت به دست آمده است.

قرغی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی باعث پیشرفت و اقتدار اسلام در جهان شده است و اکنون دیگر کشورهای اسلامی نیز با الگو گرفتن از ایران در حال تشکیل حکومت‌های اسلامی در کشورهایشان هستند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا فشار و تحریم ملت ایران را در برابر خواسته‌های خود تسلیم کنند اما ملت مسلمان و شهید داده ایران هرگز تسلیم نخواهند شد و این را در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی به تمام جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول