اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانش‌آموزان و مسئولان صورت گرفت

برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی، اصول و روش‌های پاسداری در کنگان

خبرگزاری فارس: «گفتمان انقلاب اسلامی، اصول و روش‌های پاسداری از آن» در آیینی با حضور دانش‌آموزان و مسئولان در کنگان برگزار شد.

برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی، اصول و روش‌های پاسداری در کنگان

به گزارش‌‌‌ خبرگزاری فارس از کنگان، استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز در گفتمان «انقلاب اسلامی، اصول و روش‌های پاسداری از آن» در کنگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است و روز به روز شاهد رشد و توسعه بیشتری هستیم.

حجت‌الاسلام سید یحیی علوی‌نسب افزود: با بررسی انقلاب‌ها و بیداری‌های اسلامی که شکل گرفته این نکته آشکار می‌شود که مهم‌ترین دلیلی که این انقلاب‌ها بعضاً با مشکلات و چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند نبود مدیریت قاطعانه و رهبری آگاهانه نظیر شخصیت‌هایی چون امام خمینی(ره) است.

وی گفت: مهم‌ترین شعار انقلاب اسلامی ایران که در پرتو رهنمودهای امام خمینی(ره) به وجود آمد شعار وحدت و اتحاد بود؛ لذا وحدت در تمام زمینه‌ها از عوامل مهم استقامت و تداوم انقلاب اسلامی خواهد شد و مردم ایران با الگو‌گیری از مقام معظم رهبری در برهه کنونی و اطاعت از ولایت فقیه موجبات پاسداری از انقلاب اسلامی را فراهم کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: ملت ایران برای این انقلاب خون‌های زیادی را اهدا کردند و این خون‌ها ملکه ذهن مردم ایران خواهد بود و آنها برای پاسداری از خون‌های ریخته شده از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند و اگر لازم باشد و رهبری فرمان دهند مردم همچون کوهی در برابر مشکلات و چالش‌ها قیام می‌کنند.

علوی‌نسب تصریح کرد: مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن‌ماه نشان دادند که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و راه را گم نمی‌کنند و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام خواهیم بود.

وی با تقدیر از حضور آگاهانه مردم خاطرنشان کرد: شاخصه‌های اصلی این حضور آگاهی، بصیرت، اطاعت از رهبری، استکبارستیزی، نهراسیدن از تحریم‌ها و تهدیدات و پایبندی به اعتقادات اسلامی است.

علوی‌نسب اضافه کرد: باید به بیانات مقام معظم رهبری در هر شرایطی گوش دهیم و با عمل به دستورات ایشان و حفظ وحدت در راستای شکوفایی ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول