اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

همه باید چشمانشان به معلم انقلاب باشد/ مسئولان سرباز واقعی ولایت باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: همه مردم و مسئولان در هر شرایطی باید چشمانشان به معلم الهی انقلاب باشد و به ویژه مسئولان، سرباز واقعی ولایت باشند.

همه باید چشمانشان به معلم انقلاب باشد/ مسئولان سرباز واقعی ولایت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در نشست حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی شاهرود اظهار کرد: باید چشمانمان به معلم نورانی انقلاب باشد و گوش به دو لب نورانی ایشان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید سرباز واقعی ولایت باشیم تا به قله برسیم، گفت: ملت ایران در همه امتحانات الهی سربلند و با عزت بیرون آمده است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود در همین زمینه پرسشی نیز مطرح کرد و اظهار داشت: آیا همیشه همین که گفتیم ایمان آورده‌ایم، دچار فتنه و امتحان نمی‌شویم؟ این گفته صریح قرآن است که به همه ما تذکر می‌دهد که مراقب باشیم.

مطهری افزود: ایمان اقرار به زبان و یقین قلبی است؛ یک دانش‌آموز یا دانشجو اگر درسش را یاد بگیرد، اما در امتحان قبول نشود نمی‌گذارند به کلاس بالاتر برود و کلاس ایمان هم همین‏طور است.

وی تصریح کرد: رفتن به کلاس آزاد است اما برای رفتن به کلاس بالاتر حتماً باید در امتحانات آن قبول شد؛ صبر راه چاره و عبور از سختی‌ها و امتحانات مشکل است.

مطهری خاطرنشان کرد: گاهی امت اسلام در امتحان فردی قبول شده ولی در امتحان جمعی مردود می‌شوند که مصداق آن را می‌توان در شورای سقیفه بعد از رسول اکرم(ص) مشاهده کرد.

امام و رهبری عزیز در امتحانات گوناگون موفق و سربلند شده‏اند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی هم این امتحانات الهی وجود داشته و از بالاترین شخصیت تا پایین‌ترین افراد همه و همه در حال امتحان هستیم.

وی بیان داشت: امام عزیز در امتحانات گوناگون موفق و سربلند شدند و ما هم در امتحانات ایستادگی کردیم و انقلاب اسلامی تثبیت شد و هشت سال دفاع مقدس امتحان دیگری بود که سربلند از آن بیرون آمدیم.

مطهری تاکید کرد: فتنه 88 امتحان دیگری بود که ملت ایران که پیرو رهبری هستند، در آن قبول شدند و امروز ثمره انقلاب در جهان بین‌الملل مشاهده می‏شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: باید روز به ‌روز هنرمندتر و قوی‌تر باشیم و با روش‌های هوشمندانه و قوی و تجزیه و تحلیل حرکت کنیم و دشمن را خوب بشناسیم.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول