اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف اصفهان:

یک پنجم برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن از اصفهان بودند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یک پنجم از برگزیدگان سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از شرکت‌کنندگان استان اصفهان بودند.

یک پنجم برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن از اصفهان بودند

حجت‌الاسلام مرتضی خوشنویس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه چهره‌های قرآنی استان اصفهان در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خوش درخشیدند، اظهار کرد: این مسابقات 30 برگزیده داشت که شش نفر از آنها شرکت‌کنندگان استان اصفهان بودند.

وی با اشاره به اینکه در رشته مفاهیم برادران مسابقات سراسری قرآن کریم، نفرات اول تا سوم از استان اصفهان بودند، افزود: آقایان محمدرضا خالقی، مسعود غفاری و حسن نظری هر سه از اصفهان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم کشور در رشته مفاهیم شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در رشته حفظ برادران نیز مصطفی اصفهانیان موفق شد رتبه سوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.

وی ادامه داد: خانم‌ها هاجر مهرعلیان در بخش حفظ کل خواهران و معصومه صحرایی در بخش ترتیل خواهران نیز موفق شدند مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کنند.

خوشنویس‌زاده بیان داشت: امیدواریم این نتایج سبب شود تا سهمیه شرکت‌کنندگان استان اصفهان برای مسابقات سال آینده افزایش یابد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول