اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه خراسان‎رضوی خبر داد

معرفی برترین‎های مسابقات قرآن کریم دختران مقطع شکوفه‎ها

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه خراسان‎رضوی برترین‎های سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم دختران در مقطع شکوفه‎ها در مشهد را معرفی کرد.

معرفی برترین‎های مسابقات قرآن کریم دختران مقطع شکوفه‎ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امورخیریه خراسان‎رضوی، حجت‌الاسلام سعید آخوندی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 150 هزار نفر زیر 16 سال شرکت کردند که 431 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته‎های ترتیل، ‌قرائت، ‌حفظ پنج جزء، حفظ کل، حفظ یک جزء، حفظ 2.5 جزء و حفظ 10 جزء با هم به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان‎رضوی گفت: در رشته ترتیل سیده زهرا علمی، ریحانه سادات هادی‎زاده و انسیه محمودپور به ترتیب مقام‎های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش قرائت مهسا جعفرزاده، محبوبه سالاری و مریم سادات عبدالمؤمنین طوسی رتبه‎های اول تا سوم را بدست آوردند.در بخش حفظ پنج جزء قرآن کریم نیز مینا نورائی بیدختی، زینب قوی هوش و فرزانه تکمیلی مقام‎های اول تا سوم را از آن خود کردند.

حجت‌الاسلام آخوندی در رابطه با حفظ یک جزء قرآن کریم نیز گفت: بتول یامی، ظهورا کیمیایی و فاطمه الهی مقام‎های اول تا سوم را کسب کردند.در بخش حفظ 2.5 جزء قرآن کریم انسیه محبتی، ‌فاطمه تفقد و زهرا گیلاسی رتبه‎های اول تا سوم این بخش را بدست آوردند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان‎رضوی گفت: در بخش حفظ کل قرآن کریم نیز ریحانه‌السادات اسلامی مقام نخست را کسب کرد.

وی افزود: همچنین در بخش حفظ 10 جزء قرآن کریم عطیه‌السادات هاشم‌زاده، ‌رویا فضائلی طرقی و زینب مقدس مقام‎های اول تا سوم این رشته را بدست آوردند.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول