اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش دانش‌آموزی

برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت شاهرود معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت شاهرود با هدف ترویج و اعتلای فرهنگ قرآن و عترت در بخش دانش‌آموزی معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت شاهرود معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، شامگاه یکشنبه مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی شاهرود با هدف ترویج و اعتلای فرهنگ قرآن و عترت بین دانش‏آموزان و رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی و ارزیابی و شناخت نخبگان برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات قرآن و عترت شاهرود در این زمینه گفت: مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‏آموزی شاهرود در دو مقطع پوینده و پیشگام و در چهار رشته قرائت، حفظ، درک مفاهیم و عترت در سالن جلسات این حوزه برگزار شد.

معصومه صفری خاطرنشان کرد: با توجه به داوری داوران مسابقات در رشته قرائت فاطمه ترحمی در مقطع پوینده و زهرا عرب‌عامری در مقطع پیشگام حائز رتبه اول شدند.

وی تصریح کرد: در رشته حفظ در مقطع پوینده، مریم بیاری و در مقطع پیشگام، زهرا کریمی اول شدند و در رشته درک مفاهیم پوینده، منیره کهنه و در مقطع پیشگام، مهدیه‌السادات فاضلی حائز رتبه اول شدند.

مسئول برگزاری مسابقات قرآن و عترت شاهرود افزود: در رشته عترت، مهسا کاظم‌زاده در مقطع پوینده و هانیه طاهری‏پور در مقطع پیشگام حائز رتبه اول شدند که نفرات برتر به مسابقات استانی قرآن و عترت که در سمنان برگزار می‌شود، راه یافتند.

انتهای پیام/2249/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول