اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعالان نماز در برازجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: فعالان نماز در برازجان در آیینی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان تجلیل شدند.

فعالان نماز در برازجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، امام جمعه برازجان ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان نماز در برازجان با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نظام اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون دستاوردهای عظیمی داشته و باید از ارزش‌های نظام دفاع کنیم.

وی افزود: حرکت در مسیر ولایت فقیه و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی امری مقدس و ارزشمند است که همه مردم و مسئولان باید با همه وجود در این راستا حرکت کنند.

امام جمعه برازجان با اشاره به اهمیت 22 بهمن خاطرنشان کرد: بدون تردید 22 بهمن در انحصار هیچ‌کس نیست و همه مردم در به وجود آمدن این پیروزی بزرگ سهیم هستند.

مصلح یادآور شد: این روز مایه یاس بدخواهان و امیدواری دوستداران نظام بوده؛ این روز بزرگ در واقع روز بازگشت به ارزش‌های اصیل اسلامی است.

امام جمعه برازجان به اهمیت نماز اشاره کرد و گفت: نماز تمرین خداشناسی و نظم در امور و کارهاست و لزوم اهمیت دادن به این فریضه مهم و اساسی در قرآن و اسلام مورد تاکید فراوان است.

مصلح دانش‌آموزان را به پیروی از دستورات خدای متعال و رسول گرامی اسلام (ص) سفارش کرد و افزود: اجرای دقیق و صحیح دستورات قرآن موجبات رشد و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند و همه باید با جان و دل نسبت به اجرای دستورات اسلام همت کنیم.

وی ادامه داد: امروز نظام اسلامی در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و امیدواریم با وحدت و همدلی به سمت موفقیت بیشتر گام برداریم.

در پایان نیز با لوح تقدیر و اعطای هدایایی از دانش‌آموزان فعال در عرصه نماز تقدیر به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول