اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

ملت نسبت به حربه‌های انتخاباتی دشمن آگاه هستند

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی نسبت به حربه‌های انتخاباتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاهی کافی دارند و با هوشیاری گام برمی‌دارند.

ملت نسبت به حربه‌های انتخاباتی دشمن آگاه هستند

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی انتخابات ریاست جمهوری را در پیش‌رو دارند، اظهار داشت: دشمنان کشورمان برای ضربه زدن به نظام و ملت ما از هر فرصتی نهایت استفاده را می‌کنند بنابراین ملت ما با هوشیاری و توام با بصیرت قدم برداشته مقدمات را برای برپایی انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه سال آینده آماده می‌کنند.

وی شرکت در انتخابات را یک مسئولیت بر دوش ملت ایران اسلامی دانست و گفت: آحاد جامعه از جمله اقلیت‌های دینی برای شرکت در انتخابات و آئین‌هایی از این جمله احساس مسئولیت می‌کنند و با انتخاب فرد اصلح به دنبال این موضوع هستند که در رقم خوردن سرنوشت کشورمان به شکل مطلوب ایفای نقش کنند.

این نماینده مجلس حضور میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس، راهپیمایی و ...را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان دانست و اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در طول 34 سال گذشته در مقابل ایادی استکبار جهانی به صف‌آرایی پرداخته و ثابت کرده‌اند به هیچ قدرتی نیاز ندارند و هیچ کشوری نمی‌تواند برای آنها خط و خطوط تعیین کند.

بت‌کلیا با اظهار به اینکه پیروان سایر ادیان توحیدی نسبت به انتخابات احساس مسئولیت می‌کنند، افزود: اقلیت‌های دینی در کنار سایر ملت ایران مانند سال‌های گذشته در انتخابات ریاست جمهوری شرکت و با شور و اشتیاق فراوانی برای انجام این وظیفه حضور پیدا می‌کنند به طوری که این امر نشان‌دهنده وحدت و یکپارچگی ملت ایران است و به این وسیله روحیه ولایتمداری همه ملت ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

وی حضور در انتخابات را تجلی دشمن‌شناسی ملت دانست و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با شور و نشاط در انتخابات آینده شرکت می‌کنند و پاسخ دندان‌شکن به یاوه‌گویان می‌دهند به طوری که انتخابات سال آینده طلیعه پایداری مردم در راه آرمان‌های انقلاب و شهدا است چرا که توام با بصیرت، آگاهی و دشمن‌شناسی به صورت داوطلبانه در این راستا قدم برمی‌دارند.

انتهای پیام/61002/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول