اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خرامه خبر داد

اعزام تیم‌های پزشکی به چهار روستای خرامه

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان خرامه گفت: سه تیم پزشکی پنج نفره به چهار روستای خیرآباد، اسلام آباد، مهرآباد و ولی آباد شهرستان خرامه برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی و ویزیت رایگان اعزام شدند.

اعزام تیم‌های پزشکی به چهار روستای خرامه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرامه به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه این شهرستان، مصطفی کشاورز اظهار داشت:در این اعزام بیش از 150 نفر ویزیت رایگان شده و افرادی که بیماری خاص داشتند به مراکز درمانی و بیمارستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: در مدت یک روز مردم خرامه از ویزیت رایگان بیمارستان جوادالائمه این شهرستان استفاده کردند که در این زمینه 80 نفر مراجعه داشته‌اند.

کشاورز ادامه داد: این برنامه توسط بسیج سازندگی خرامه با همکاری بسیج جامع پزشکی سپاه ناحیه این شهرستان، بیمارستان جوادالائمه و مرکز بهداشت شهرستان خرامه انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی خرامه گفت: اردوهای جهادی 15 روزه در این شهرستان با موفقیت کامل به اتمام رسید که در آن‌ها بیش از 200 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد و پیام نور خرامه شرکت کردند و از این تعداد 140 خواهر و 60 برادر در این اردو حضور یافتند.

کشاورز اضافه کرد: در این اردوها خواهران در کلاس‌های فرهنگی بنیه علمی، تقویتی، ورزشی و اعتقادی و برادران در فعالیت‌های عمرانی، خدمت‌رسانی و دامپزشکی در روستاهای بخش کربال از جمله حسین آباد، مظفری، خارستان و بخش مرکزی مهرآباد، اسلام آباد و ولی آباد حضور یافتند.

این مسئول عنوان کرد: این اردو به همت بسیج سازندگی خرامه و با همکاری ادارات این شهرستان از جمله دامپزشکی، جهاد کشاورزی، دانشگاه‌های آزاد و پیام نور برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان خرامه بیان داشت: اردوهای جهادی در راستای برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان بسیج سازندگی هر ساله به منظور محرومیت‌زدایی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان اجرا می‌شود.

کشاورز متذکر شد: اردوهای یک‌روزه حلقه‌های شجره طیبه صالحین با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در مناطق و روستاهای محروم با پیروی از منویات رهبری و با حضور 960 نفر از خواهران و برادران اعضای این حلقه با برگزاری کلاس‌های اعتقادی و انجام فعالیت‌های عمرانی برگزار شد.

وی در پایان از دیگر فعالیت های اجرا شده توسط بسیج سازندگی خرامه را برگزاری نمایشگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی پیشگیری از مواد مخدر در سطح این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/2448/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول