اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل خبر داد

ارائه تخفیف 50 درصدی برای دو دهک پایین جامعه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل گفت: براساس قانون دو دهک پایین جامعه مشمول 50 درصد تخفیف می‌باشند.

ارائه تخفیف 50 درصدی برای دو دهک پایین جامعه

سجاد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از این دو دهک سهم بیشتری آزاد می‌شود یعنی اگر 50 درصد از اقساطشان پرداخت شده باشد 50 درصد نیز تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت کل میزان سهام این دو دهک آزاد می‌شود و قابلیت خرید و فروش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل در خصوص انتقال سهام و اعمال مالکیت برای مردم یادآور شد: اولین مرحله از انتقال سبد سهام متعلق به دارندگان سهام عدالت استان اردبیل به شرکت سرمایه‌گذاری استان اردبیل انتقال یافته است و این انتقال برای مرحله اول عملیاتی شده است.

کریمی گفت: انتقال مابقی پرتفوی طی مراحل چندگانه دیگر نیز انجام خواهد شد و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری استان اردبیل با جدیت بحث انتقالی مابقی را پیگیری می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی منتقل شده را 56 شرکت تشکیل می‌دهند که سهام تعدادی از این شرکت‌ها در بازار عرضه بورس و بخش دیگر در بازار غیر بورس می‌باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: مطابق قرارداد عقد شده  تصریح شده که سهام عدالت به صورت مستقیم به شرکت سرمایه‌گذاری واگذار شود و همچنین این سهام در توثیق سازمان خصوصی‌‌سازی خواهد بود.

کریمی افزود: متناسب با کسر تخفیفات قانونی و اقساط پرداختی از توثیق خارج می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس موارد قانونی ما نیز با برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده اقدام به عملیاتی کردن افزایش سرمایه خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل در خصوص ورود سهام عدالت به بازار بورس نیز ادامه داد: اقدامات لازم برای ورود به بازار بورس و امکان معاملاتی شدن سهام شرکت از دو سال قبل در این شرکت آغاز شده و جلسات متعددی با کارشناسان صاحب نظر برگزار شده است.

کریمی با اعلام اینکه از چندین مشاور و شرکت کارگزاری هم مشورت گرفته‌ایم، ابراز داشت: مطابق تصمیم قانونگذاری، دولت موظف شده مقدمات لازم جهت ورود این شرکت‌ها به بورس را فراهم آورد.

این مسئول تاکید کرد: در 15 تیر ماه سال گذشته مطابق مصوبه مجمع فوق‌العاده شرکت با تغییر شخصیت حقوقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام نزد سازمان بورس و اوراق بهادار با نماد «وارتا» ثبت شده و مشمول مقررات سازمان یاد شده قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل در خصوص تکلیف سهام عدالت در اختیار مردم اظهار داشت: بدیهی است پس از ورود به بورس بخش آزاد سهام این شرکت که به عنوان سهام عدالت در اختیار مردم است برای خرید و فروش آزاد خواهد بود.

کریمی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: دارندگان سهم سهام عدالت می‌توانند در مورد نگهداری و یا فروش سهام خود تصمیم‌گیری کنند و برای تصمیم‌گیری‌ها از رای خود در مجامع عمومی این شرکت استفاده کنند.

انتهای پیام/62004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول