اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خبر داد

40 هزار کارگر ساختمانی سهام عدالت می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از واگذاری برگه‌های سهام عدالت به بیش از 40 هزار کارگر ساختمانی و فصلی در استان اردبیل خبر داد.

40 هزار کارگر ساختمانی سهام عدالت می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری عصر امروز در جلسه بررسی نحوه توزیع سهام عدالت کارگری اظهار داشت: کارگران فصلی که سال 90 در سامانه اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند تا سهام عدالت دریافت کنند برای تکمیل مدارک و مستندات خود باید منتظر پیامک‌های ارسالی باشند تا براساس حروف الفبا سهام عدالتشان را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: برای این افراد که به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند فرم‌های مربوط به اطلاعات خانوارها داده می‌شود که با پر کردن این فرم‌ها می‌توانند مدارک مورد نیاز را نیز تهیه کرده و به شرکت‌های تعاونی عدالت عودت دهند تا نسبت به واگذاری سهام عدالت اقدام لازم صورت بگیرد.

منوری خاطر نشان کرد: از 60 هزار نفر متقاضی ثبت‌نام در این زمینه اسامی 40 هزار نفر تأیید شده که براساس حروف الفبا این افراد فرم‌های مورد نظر را تکمیل کرده و برای دریافت سهام عدالت منتظر اطلاعیه‌های بعدی می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: کارگران فصلی و ساختمانی در هنگام مراجعه باید کپی شناسنامه و کارت ملی خود و اعضای خانواده را به صورت پشت و رو به همراه داشته باشند تا بتوانند در سامانه مورد نظر اطلاعاتشان را وارد کنند.

وی بیان کرد: سایر افراد نباید مراجعه‌ای به این شرکت‌ها داشته باشند چرا که ضوابط دیگر در آینده به آنها اعلام می‌شود.

یادآوری می‌شود طی روزهای گذشته نیز مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان از آغاز واگذاری سهام عدالت به 40 هزار خانوار کارگران فصلی و ساختمانی که پیش از این در سامانه ثبت‌نام کرده بودند، خبر داده بود.

سجاد کریمی اعلام کرد: فرم‌های ثبت‌نام کارگران فصلی و ساختمانی در استان در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مسئولان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و شناسایی و ثبت‌نام مشمولان طرح سهام عدالت در 13 مرحله انجام شده که تنها کارگران فصلی و ساختمانی باقی مانده‌اند که با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های ذیربط براساس جدول زمان‌بندی و حروف الفبا در بهمن ماه می‌توانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.

براساس اعلام کریمی پیش‌بینی می‌شود قبل از اتمام سال یک میلیون نفر از مردم استان اردبیل سهامدار طرح سهام عدالت شوند.

انتهای پیام/62003/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول