اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خبر داد

افزایش رشته‌های تحصیلی مختلف در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: افزایش رشته‌های مختلف تحصیلی در مقاطع بالاتر دانشگاه پیام نور همکاری و پیگیری سایر مقامات استان را می‌طلبد که امیدوار هستیم این همت جمعی شکل گیرد.

افزایش رشته‌های تحصیلی مختلف در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اینکه رشته‌های تحصیلی مورد نیاز در این دانشگاه راه‌اندازی شود باید مقامات و نمایندگان مردم در مجلس حساسیت لازم را داشته باشند و امیدوار هستیم با همکاری سایر مقامات در این ارتباط نتایج مورد انتظار حاصل شود.

وی با بیان اینکه برای دانشگاه‌های مناطق مختلف استان از جمله ارومیه، خوی، نقده، مهاباد، میاندوآب، بوکان و شاهین‌دژ ایجاد رشته‌های مختلف پیگیری می‌شود، اضافه کرد: برای مرکز خوی دکتری رشته شیمی گرایش تجزیه، کارشناسی ارشد ادبیات فارسی و زمین‌شناسی درخواست شده است که هم‌اکنون در وزارت علوم در حال بررسی است.

ظهری اضافه کرد: رشته‌های جغرافیا، برنامه‌ریزی روستایی و زیست‌شناسی تصویب قطعی شده است و رشته‌های شیمی گرایش تجزیه و زمین‌شناسی برای بررسی در وزارت علوم قرار دارند.

وی در ارتباط با دانشگاه‌های دیگر استان گفت: رشته‌های علوم قرآن و حدیث، جغرافیای شهری، ریاضیات و شیمی آلی در تاریخ 29 آذر تحویل تحصیلات تکمیلی شده است که بعد از رفع نواقص به سازمان مرکزی ارسال می‌شود برای مرکز بوکان نیز رشته زبان و ادبیات فارسی در وزارت علوم در حال بررسی قرار دارد و در ارتباط با مرکز شاهین‌دژ نیز رشته جغرافیای شهری در سازمان مرکزی در حال بررسی است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: رشته دکترای شیمی گرایش معدن، کارشناسی ارشد رشته‌‌های زیست‌شناسی گرایش گیاهی، زیست‌شناسی گرایش تکوینی و سلولی، جغرافیا برنامه‌ریزی شهری، ریاضی گرایش محض، کشاورزی گرایش علوم زراعی در وزارت علوم است و رشته‌های آموزش زبان انگلیسی، زمین‌شناسی گرایش پترولوژی، کشاورزی گرایش بذر، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق عودت داده شده است.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول