اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان خبر داد

مقام دوم زنجان در جذب تراکتور کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به وضعیت استان زنجان در ضریب مکانیزاسیون در کشور گفت: استان زنجان در سال‌جاری مقام دوم کشور در جذب تراکتور کشور را دارد.

مقام دوم زنجان در جذب تراکتور کشور

محمد‏رضا نهاوندی‏پور امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان در بخش های مختلف کشاورزی در سطح کشور جایگاه مناسبی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه بخش کشاورزی در استان، افزود: توسعه بخش مکانیزاسیون در استان در سال‏های اخیر رشد شتابانی داشته است.

*جایگاه ممتاز استان در جذب تراکتور در کشور

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به جذب تراکتور در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: میزان جذب تراکتور در استان زنجان وضعیت بسیار مناسبی داشته است.

وی با بیان اینکه مقام اول کشور در جذب تراکتور را اذربایجان شرقی کسب کرده است، افزود: تولید تراکتور در این استان دلیل جذب حداکثری است.

*توسعه کشاورزی در گرو توسعه افزایش ضریب مکانیزاسیون

نهاوندی‏پور توسعه کشاورزی را در استان مورد تاکید قرار داد و گفت: میزان ضریب مکانیزاسیون در استان تاثیر قابل توجهی در توسعه کشاورزی خواهد داشت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان بهره‏وری تولیدات محصولات کشاورزی در استان زنجان را حائز اهمیت دانست و گفت: با جذب تراکتور برای کشاورزان استان کمک شایانی به تولید مطلوب‏تر محصولات خواهد شد.

*جذب بیش از 600 تراکتور در استان

وی به تعداد تراکتور جذب شده در استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 600 تراکتور در استان زنجان برای کشاورزان در شهرستان‏های مختلف جذب شده است.

نهاوندی‏پور به توسعه بخش آبزیان استان اشاره کرد و گفت: استان زنجان در تولید آبزیان در کشور جایگاه ممتازی دارد.

انتهای پیام /73002/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول