اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کنگان نماد وحدت شیعه و سنی

ساحل‌نشینان کنگان حماسه‌ای ماندگار خلق کردند

خبرگزاری فارس: مردم کنگان با حضور در راهپیمایی امروز وحدت شیعه و سنی را نشان دادند.

ساحل‌نشینان کنگان حماسه‌ای ماندگار خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مردم شهرستان کنگان اعم از شیعه و سنی امروز همانند مردم سایر شهرهای کشور در راهپیمایی حاضر شدند و با فریادهای " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" از نظام دفاع و انزجار و نفرت خود از استکبارگران را نشان دادند.

حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان بسیار ارزشمند بود و نشان داد که کنگان نماد وحدت شیعه و سنی است و مردم هیچ زمانی از دفاع از اسلام و نظام اسلامی دست برنمی‌دارند.

فرماندار کنگان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: باید به این مردم آفرین گفت و مردم بار دیگر نشان دادند که هستند و می‌مانند.

تیمور یزدان‌شناس افزود: مردم به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت دادند و تمام تبلیغات اخیر دشمنان را خنثی کردند.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی روز به روز استوارتر و بالنده‌تر می‌شود و این مسئله را دشمنان نیز به خوبی می‌دانند و دلیل عصبانیت دشمنان همین است.

روحانی اعزامی به شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی دشمنان و بدخواهان نظام را ناکام کرد.

حجت‌الاسلام سلیمان رحیمی افزود: قیام امام خمینی(ره) در برابر ظلم و جور رژیم ستمشاهی پهلوی با قیام امام حسین(ع) در برابر یزید و لشکر کفر، وضعیت مشابهی دارد.

وی گفت: هر دو شخصیت با شناخت محیط و پدیدار شدن جور و فساد و افت ارزش‌های اسلامی به‌پا خواستند و هر دو قیام به پیروزی ختم شد.

رحیمی افزود: امام خمینی(ره) به تبیین حقایق پرداخته و به روشنگری و بصیرت افزایی جامعه کمک بزرگی کردند و پیشرفت‌های کنونی که مشاهده می‌شود ناشی از قیام‌هایی بود که امام حسین(ع) از یک طرف و امام خمینی(ره) از طرف دیگر به راه انداختند.

وی گفت: این انقلاب به آسانی به پیروزی نرسیده و با اهداء هزاران خون شهید و اسارت در زندان‌های مخوف حکومت پهلوی به‌دست آمده است.

رحیمی بیان داشت: دشمنان هیچ زمانی نمی‌توانند در برابر ملت ایران کاری از پیش ببرند و حضور مردم در صحنه دفاع از نظام همیشگی است.

انتهای پیام/2451/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول