اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تأکید کرد

لزوم سامان‌دهی زیرساخت‌ها جهت استقبال از میهمانان نوروزی در چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و گردش‌پذیر بودن این شهرستان گفت: زیرساخت‌های لازم جهت رفاه میهمانان در چرام فراهم شود.

لزوم سامان‌دهی زیرساخت‌ها جهت استقبال از میهمانان نوروزی در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشست شورای ترافیک شهرستان چرام با حضور اعضای شورا و ریاست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در حاشیه این نشست با تأکید بر هماهنگی تمام دستگاه‌های مربوط با ترافیک در سطح شهرستان چرام اظهار کرد: وضعیت نما و زیباسازی ورودی و خروجی شهر و همچنین خیابان‌ها مورد اهمیت است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

فرماندار چرام از مسئولین خواست با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و گردش‌پذیر بودن شهرستان زیرساخت‌های لازم جهت رفاه میهمانان فراهم شده که در حوزه حمل و نقل و ترافیک مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی با بیان این‌که تاکسی‌رانی موظف است روزهای پنجشنبه گلزار شهدا و روزهای جمعه نماز جمعه را پوشش دهند، عنوان داشت: سایه‌بان جهت ایستگاه شهرک چرام را به صورت استاندارد جایگزین کرده و نرخ کرایه بر اساس افزایش سالانه طبق قانون صورت بگیرد.

این مسئول تصریح کرد: اداره برق شهرستان موظف است جهت پخ‌دار کردن بلوارهای شهر چرام پس از شناسایی توسط راهنمایی و رانندگی نسبت به جابه‌جایی پایه‌های برق اقدام کرده و نتیجه را به فرمانداری گزارش دهد.

نیکروز خواستار شد که شهرداری با برگزاری مزایده نسبت به واگذاری کارت پارک به اشخاص اقدام کند و ابراز داشت: عملیات تعریض ورودی شهر چرام از طرف دهدشت توسط راه و ترابری پس از تعریض پل ورودی توسط شهرداری عملیاتی شود.

وی افزود: خودروهای عمومی تاکسی تلفنی و تاکسی شهری حق استفاده از شیشه‌های دودی با هیچ درصدی را نداشته و در صورت مشاهده برخورد قانونی توسط راهنمایی و رانندگی صورت بگیرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اعلام این خبر که جهت رفاه حال مردم با هماهنگی شرکت حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه ترتیبی اتخاذ شده که فروش بلیط چرام به شیراز توسط مسافربری چرام صورت بگیرد، متذکر شد: در صورت قانونی بودن احداث دکه‌ها در نقاط مختلف شهر، مجوزهای لازم جهت افراد مستحق و جویای کار صادر می‌شود.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول