اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

بانک‌ها چند ضامن از کشاورزان نخواهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس گفت: تسهیلاتی که به کشاورزان اختصاص می‌دهند، تسهیل باشد نه اینکه چند ضامن از کشاورز بخواهند.

بانک‌ها چند ضامن از کشاورزان نخواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد ناصری شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد توسعه کشاورزی در سالن شماره یک استانداری مازندران اظهار داشت: اعتقاد به کشاورزی به عنوان پایه و محور است.

وی ادامه داد: مجلس توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی دارد و نخستین روز کاری مجلس نهم با وزیر کشاورزی برگزار شد و این هم پیامی است که مجلس رویکرد همه‌جانبه به کشاورزی دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سیاستی که در رابطه با کشاورزی در مازندران اجرا می‌شود به صورت مدون باشد.

وی افزود: سال‌های قبل مزارع را تبدیل به باغ کردند و وقتی دیدند مقرون به صرفه نیست دوباره اراضی را تبدیل به شالیزار کردند و اکنون هم به سمت مرکبات آمدند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در کشور چین شاهد بودم که کشاورزان در برف و سرما بر روی اراضی نایلون کشیده و کار می‌کردند و زمین در طول سال مورد استفاده قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه کشاورز باید در طول سال به صورت مستمر در مزرعه حضور داشته باشد، اظهار داشت: کشاورزی ما اینگونه نیست. کشاورزان نیاز مبرم به آموزش دارند.

وی یادآور شد: تسهیلاتی که مسئولان و بانک‌ها به کشاورزان اختصاص می‌دهند، تسهیل باشد نه اینکه چند ضامن از کشاورز بخواهند.

انتهای پیام/86007/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول