اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، ‌معدن و تجارت نظرآباد خبر داد

برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان نظرآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برپایی نمایشگاه بهاره در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه اسفند ماه در این شهرستان آغاز به کار خواهد کرد.

برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان نظرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیف‌الله شهبازی ظهر امروز در اجرای فاز اول طرح توزیع کالاهای اساسی در این شهرستان اظهار داشت: برپایی نمایشگاه بهاره گامی مهم در جهت خدمات‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: خرید کالاها در این روزها بسیار بیشتر از روزهای دیگر سال است لذا برای کنترل بازار و جلوگیری از هرگونه تخلف نمایشگاه‌های بهاره را راه‌اندازی کرده که علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان می‌توانیم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم نیز گام برداریم.

وی تأکید کرد: در این نمایشگاه‌ها سعی خواهد شد تمامی کالاهای مورد نیاز مردم را توزیع کرده و با نظارت بر روی نحوه عرضه این کالاها میزان رضایتمندی مردم را  ارتقا دهیم.

شهبازی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای از افراد در این روزها از ایام سال با گرانفروشی بازار را بر هم می‌زنند،‌ اما راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها به آنان اجازه تخلف نخواهد داد.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته نیز این نمایشگاه در این شهرستان برپا می‌شد که با استقبال بسیار خوب همشهریان مواجه شده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده این نمایشگاه از پنجم اسفند ماه در این شهرستان برپا شده و تا 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها از قبیل پوشاک، کیف و کفش، موادغذایی و ...با نرخ مناسب عرضه خواهد شد.

شهبازی در ادامه سخنان خود به اجرای فاز اول طرح توزیع کالاهای اساسی در نظرآباد خبر داد و گفت: در مرحله اول این طرح 579 تن برنج به این شهرستان اختصاص یافته که تاکنون 250 تن آن توزیع شده است.

وی افزود: طی چند روز آینده نیز شکر، روغن نباتی، 300 تن پرتقال و 150 تن سیب نیز برای توزیع در اختیار واحدهای صنفی شهرستان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول