اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

خانواده بستر اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه خانواده بستر اقتصاد مقاومتی است، گفت: اقتصاد مقاومتی باید در زمینه‌های توسعه کشاورزی شروع شود.

خانواده بستر اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در نخستین جشنواره ملی خانواده کارآفرین و زنان فناور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران با اشاره به اینکه 46 درصد از جمعیت مازندران را جمعیت روستایی تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی باید در زمینه‌های توسعه کشاورزی شروع شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان همین دولت بتوانیم برخی دغدغه‌های مربوط به حوزه زنان را به نحو مطلوب مدیریت کنیم، تصریح کرد: شریعت اسلام بر خانواده و اجتماع تاکید دارد.

ابراهیمی یادآور شد: اجتماعی سالم و پویا است که از نهاد سالم خانواده امن و باصفا برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر نهاد خانواده بتواند در جامعه از لحاظ بسترهای مختلف، خود را حفظ کند آن جامعه سالم است، خاطر نشان کرد: خانواده سالم و جامعه سالم در نهایت به نظام سیاسی ارتباط پیدا می‌کند.

ابراهیمی متذکر شد: اگر این نهاد برخوردار از یک فضای امن و آرام باشد و بتواند در حوزه‌های مختلف خود را نشان دهد، نظام اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مطلوب در کشور خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه درون خانواده از بسترهای اقتصاد مقاومتی است، گفت: 46 درصد از جمعیت مازندران را جمعیت روستایی تشکیل می‌دهد و اقتصاد مقاومتی باید در زمینه‌های توسعه کشاورزی شروع شود.

ابراهیمی افزود: مازندران قطب استراتژیک محصولات کشاورزی، لبنی و دامی در سطح کشور است.

وی ادامه داد: امیدواریم با شکل‌گیری پارک علم و فناوری مازندران بتوانیم این مهم را در استان نهادینه کنیم و این پارک هنوز برای عده‌ای نهادینه نشده است.

ابراهیمی یادآور شد: با کارآمد کردن خانواده در حوزه اشتغال و کارآفرینی، زمینه و تسهیلات متناسب با زیست بوم استان فراهم شود.

انتهای پیام/86007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول