اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

شاخصه اقتصاد مقاومتی رهایی از اقتصاد تک محصولی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: شاخصه اقتصاد مقاومتی،رهایی از اقتصاد تک محصولی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شاخصه اقتصاد مقاومتی رهایی از اقتصاد تک محصولی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش در نشست بصیرتی با محوریت انقلاب و اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات کوثر شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هراس جهان غرب از حقیقتی همچون ولایت‌مداری و وحدت و عزم و اراده ملت‌ ایران و نظام اسلامی در راستای تحقق و مستحکم شدن آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: گفتمان انقلاب که همان راهبرد امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، نقطه عطفی در بیداری اسلامی ملت‌های منطقه می‌باشد.

این مسئول بر افزایش آگاهی و بصیرت دینی و سیاسی و دشمن‌شناسی و موقع‌شناسی برای تشخیص حق از باطل و دقت و مراقبت در تشخیص و شناخت شیوه توطئه مختلف دشمنان در هر دوره زمانی و جلوگیری از تردید افکنی که خواسته اصلی دشمنان است تأکید کرد.

آبنوش اضافه کرد: برای نقش بر آب کردن توطئه‌های نرم دشمنان، شناخت نحوه حرکت دشمن امری ضروری است.

وی افزود: تأمین اقلام مورد نیاز کشور در گذشته از خارج بود و ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کشوری صد درصد مصرفی بود که تمام اقلام مورد نیاز خود را از خارج وارد می‌کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهار داشت: پیشرفت‌های ما به گونه‌ای بود که در برخی عرصه‌ها جزو 10 کشور برتر دنیا قرار گرفته‌ایم و با همه مشکلات موجود محکم و استوار رو به جلو گام بر می‌داریم.

آبنوش با تاکید بر برون رفت از اقتصاد تک محصولی،خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم،نیازمند زمان و تحمل سختی‌ها و مشکلات هستیم و این مهم مستلزم وحدت مسئولان و همدلی و همراهی مردم است.

وی افزود: با وجود جنگ تمام عیار و نهان اقتصادی و تحریم‌ها هم‌اکنون روند بسیار خوبی در زمینه هدفمندی یارانه‌ها و سوخت در کشور وجود دارد و ما همان گونه که از مشکلات و سختی‌ها گذشته‌ایم امروز نیز از این تحریم‌ها خواهیم گذشت.

این مسئول بیان کرد: باید در فرهنگ کشور تولید کنندگان را به عنوان پیشتازان عزت و استقلال جامعه معرفی کرد و تکریم و احترام به کسانی را که در این عرصه قرار می‌گیرند، سرلوحه کارها قرار داد.

انتهای پیام/2667/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول