اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ‌‌ارشاد ‌‌زنجان مطرح کرد

توجه جدی اداره ارشاد زنجان به ترویج و توسعه فعالیت‏های فرهنگی‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به توسعه فعالیت‏های فرهنگی در زنجان گفت: ترویج و توسعه فعالیت‏های فرهنگی در زنجان مورد تاکید قرار دارد.

توجه جدی اداره ارشاد زنجان به ترویج و توسعه فعالیت‏های فرهنگی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان یحیی امیری ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توسعه فعالیت‏های فرهنگی اقدامات مناسبی صورت داده است.

وی با بیان اینکه همواره تلاش برای ترویج فعالیت‏های فرهنگی مستمر بوده است، افزود: تلاش برای گسترش فعالیت‏های فرهنگی در موسسات فرهنگی سطح شهر ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان فعالیت‏های آموزشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره‏مندی هنرمندان شهرستان از دوره‏های آموزشی در راستای ترویج فعالیت‏های فرهنگی است.

*توسعه و ترویج فعالیت‏های فرهنگی و هنری

وی ارائه آموزش‌های مورد نیاز برای جامعه هنری شهرستان زنجان را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: در راستای توسعه و ترویج فعالیت‏های فرهنگی و هنری آموزش‏های مناسبی برای هنرمندان شهرستان صورت گرفته است.

امیری همکاری اداره فرهنگ و ارشاد با بسیج هنرمندان را مورد تاکید قرار داد و خاطر‌نشان کرد: همکاری اداره فرهنگ و ارشاد برای برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی گام مثبتی است.

*تاکید بر فعالیت آموزشی در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان فعالیت‏های آموزشی را از مهم‏ترین فعالیت‏های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان دانست و ادامه داد: فعالیت‏های مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

وی ارائه خدمات آموزشی به آموزشگاه‏های سطح شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: آموزش هنرمندان و فعالیت حوزه فرهنگی زنجان به شکل مناسبی انجام می‌شود.

*بهره‏برداری مناسب از ظرفیت‎های فرهنگی زنجان

امیری ظرفیت‏های فرهنگی و هنری شهرستان زنجان را قابل قبول توصیف کرد و گفت: برای بهره‏برداری مناسب از ظرفیت‎ها باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/73002/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول