اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال فرهنگی و مطبوعاتی بوشهر:

کسب سیمرغ بلورین جشنواره فجر نقطه عطف فعالیت‌های هنری بوشهر است

خبرگزاری فارس: یک فعال فرهنگی و مطبوعاتی استان بوشهر گفت: کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فجر توسط رامتین بالف را باید نقطه عطف فعالیت‌های هنری استان بوشهر بدانیم.

کسب سیمرغ بلورین جشنواره فجر نقطه عطف فعالیت‌های هنری بوشهر است

نصرالله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: از خبر دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر توسط هنرمند بوشهری بسیار خوشحال شدم و خبر بسیار مسرت‌بخشی بود که امروز شنیدم.

وی افزود: این عنوان نشان می‌دهند هنرمندان بوشهری از برجستگان کشور هستند که توانستند لیاقت و توانمندی هنری خود را نشان دهند.

مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: کسب سیمرغ بلورین مستند رودخانه‌های لیان نشان می‌دهد رامتین بالف یکی از هنرمندان برجسته‌ای است که توانست به حق واقعی خود در این عرصه برسد.

شفیعی اضافه کرد: سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فجر توسط رامتین بالف را باید نقطه عطف فعالیت‌های هنری استان بوشهر بدانیم.

وی بیان داشت: بنده زمانی که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودم قطعه‌هایی از این فیلم را دیدم و برای من قابل باور نبود که استان بوشهر چنین مناظر و طبیعتی دارد و این کار نشان از تبحر و کیفیت بالای این مستند داشت.

فعال فرهنگی و مطبوعاتی بوشهر اضافه کرد: نحوه به تصویر کشیدن این رودخانه‌ها توسط رامتین بالف زیبایی کار و این مستند را دو چندان کرد.

شفیعی اضافه کرد: نکته مهم دیگر این است که مستند رودخانه‌های لیان با کمترین امکانات و تجهیزات ساخته شده لذا می‌طلبد مسئولان کشوری از این هنرمندان حمایت بیشتری کنند تا رامتین بالف‌های استان بوشهر بتوانند عرضه اندام کنند.

وی تصریح کرد: ارزش کار رامتین بالف در این بود که ایشان در یک جشنواره بین‌المللی جایزه برتر را کسب کرد و این نشان از این دارد که کیفیت کار ایشان بسیار بالا بوده است.

فعال فرهنگی و مطبوعاتی بوشهر گفت: این موفقیت یک بشارت و مژده برای هنرمندان استان بوشهر است که با وجود کمی امکانات هم می‌توانند کارهای بزرگ کنند و هیچ‌وقت هم ناامید نشوند.

مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: موفقیت بالف نشان می‌دهد حرف اول و آخر در کار ایشان استعداد، پشتکار و ناامید نشدن می‌زند.

شفیعی به موفقیت فیلم «تنهای تنهای تنها» ساخته احسان عبدی‌پور دیگر هنرمند بوشهری هم اشاره کرد و افزود: ایشان هم با کمترین امکانات کار بزرگی کرد و در بین نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره در بخش نگاه نو قرار گرفت و باید به وی و گروه همکارش تبریک گفت.

لازم به ذکر است رامتین بالف مستندساز بوشهری شب گذشته در اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق شد برای فیلم مستند رودخانه‌های لیان سیمرغ بلورین جشنواره را از آن خود کند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول