اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز شکست پرگل فجر

چمن حافظیه آبروی فوتبال فارس را خرید

خبرگزاری فارس: در روز شکست پرگل فجر سپاسی مقابل استقلال تهران چمن ورزشگاه حافظیه آبروی فوتبال فارس را خرید.

چمن حافظیه آبروی فوتبال فارس را خرید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فجر شهید سپاسی و استقلال تهران در ورزشگاه حافظیه به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با پیروزی پرگل پنج بر صفر تیم تهرانی و تثبیت صدرنشینی این تیم به پایان رسید.

دیدار روز گذشته تیم‌های فجر شهید سپاسی و استقلال تهران حاشیه‌های جذابی از قبیل ترقه و انفجار تا ورود تماشاگر به زمین را داشت.

در این دیدار تیم فجر سپاسی شیراز سنگین‌ترین شکست فصل را متحمل شد.

پرتاب مواد محترقه بعد از به ثمر رساندن گل‌های تیم استقلال از حواشی خطرناک بازی بود که اگر هواداران این تیم در جام باشگاه‌های آسیا چنین صحنه‌هایی را تکرار کنند، خطر محرومیت بیخ گوش این تیم است. 

در این بازی تیم فجر با وجود امتیاز میزبانی نتوانست بهره‌ای از این امتیاز ببرد و بیشتر ظرفیت ورزشگاه در اختیار تیم استقلال بود که محمود یاوری سرمربی فجر در پایان به این مسئله اعتراض داشت.

طبق قوانین فیفا فقط 10 درصد ظرفیت ورزشگاه به تیم مهمان تعلق دارد که در این بازی شرایط برعکس بود.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از نزدیک نظاره‌گر این بازی بود، برای نخستین بار به شیراز و ورزشگاه حافظیه آمد.

وی در حضور یک روزه خود در شیراز بازدیدی از اماکن تاریخی و فرهنگی این شهر و مجموعه تاریخی تخت جمشید داشت.

ورود یکی از تماشاگران به زمین و فرار از دست ماموران امنیتی برای رساندن خود به مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال در دقایق پایانی از نکات جالبی بود که برای لحظاتی بازی را متوقف کرد.

جایگاه ویژه خبرنگاران مملو از افراد مختلف غیر خبرنگار از اتفاقات معمول بازی‌های سرخابی در شیراز بود و این جایگاه پس از مدت‌ها پر رونق شد.

چمن جدید و مدرن ورزشگاه حافظیه شیراز که پس از بازسازی اساسی مورد بهره‌برداری قرار گرفت رضایت تمام بازیکنان و کادر فنی دو تیم را در پی داشت.

این چمن باکیفیت و مناسب در روزی که فوتبال فارس شکست تحقیرآمیز و دلهره‌آوری داشت، تسکینی شد بر دل‌های سوخته هوادارانی که برای تشویق تیم محبوب شهرشان به ورزشگاه آمده بودند و دست خالی به خانه رفتند.

انتهای پیام/2448/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول