اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان:

ورزشگاه و مجتمع ورزشی مؤسسه میزان ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان گفت: مؤسسه مالی و اعتباری میزان در حال بررسی و انجام تحقیقات برای ساخت ورزشگاه و مجتمع ورزشی است.

ورزشگاه و مجتمع ورزشی مؤسسه میزان ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احسان حلمی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی باشگاه فرهنگی ورزشی میزان با خبرنگاران ورزشی خراسان‌رضوی اظهار کرد: مهمترین هدف میزان از ورود به ورزش استان اخلاق‌گرایی و سپس حمایت از ورزش و جوانان استان و بعد از آن گرفتن جایگاه مناسب در جدول مسابقات لیگ برتر والیبال است، در همین راستا به دنبال ایجاد زیرساخت برای وررزش استان هستیم و کار ساخت ورزشگاه و مجتمع ورزشی مؤسسه میزان در حال بررسی است تا با فازبندی و برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت بتوانیم گامی محکم در این زمینه برداریم.

وی افزود: ما سکو و جایگاه قهرمانی را بدون اخلاق نمی‌خواهیم و اگر قرار باشد با بی‌اخلاقی به سکو برسیم عطای این جایگاه را به لقایش خواهیم بخشید.

حلمی با بیان اینکه مهمترین هدف از ورود مؤسسه مالی و اعتباری میزان به ورزش استان به ویژه در بخش تیمداری در رشته والیبال حمایت از ورزش خراسان‌رضوی و پس از آن کسب جایگاه قهرمانی و به دست آوردن سکو است.

حلمی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی بلند مدت این مؤسسه برای سرمایه‌گذاری در ورزش استان تصریح کرد: با اشاره به بحث تاسیس آکادمی و توجه به ایجاد فضایی به منظور حمایت از نوجوانان و استعدادهای ورزش استان کانون و آکادمی ورزش بویژه در بحث والیبال در حال برنامه‌ریزی است که با حصول نتیجه و در صورت موافقت هیئت مدیره مؤسسه این کار عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی میزان به بحث استعدادیابی و بومی‌گرایی در ورزش توجه خاصی دارند؛ تیم نوجوانان استان در سال جاری زیر نظر مربیان کار آزموده‎ای فعالیت می‎کند و این نوجوانان در آینده در والیبال استان خواهند درخشید.

وی همچنین با اشاره به استعدادپروری و توجه به لزوم حمایت از ورزش دوستان خراسان‌رضوی بیان کرد: در حال حاضر حدود 60 نوجوان و جوان با میانگین قد بالای دو متر با حمایت مؤسسه میزان زیر نظر مربیان بین‌المللی والیبال فعالیت می‌کنند.

مدیر امور شعب مؤسسه مالی و اعتباری میزان همچنین از ایجاد کانون هواداران تیم والیبال میزان در آینده خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه هواداران این تیم بدون داشتن کانون نیز سنگ‌تمام گذاشته‎اند.

حلمی در ادامه در رابطه با وضعیت فنی تیم والیبال این مؤسسه در لیگ برتر والیبال آقایان کشور خاطر نشان کرد: در سال گذشته موفق به کسب مقام یازدهم لیگ برتر شدیم اما در فصل جاری حداقل مقام هفتمی را به دست می‌آوریم که همین مسئله نشان‌دهنده پیشرفت این تیم نسبت به جایگاه یازدهمی در سال گذشته است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان همچنین در پاسخ به سؤالی در مورد تغییرات این تیم در سال آینده و به ویژه حضور جبار قوچان‌نژاد به عنوان سرمربی در تیم والیبال میزان تصریح کرد: برای سال آینده مطمئنا در بین بازیکنان تیم تغییراتی خواهیم داشت و عده‌ای خواهند آمد و عده‌ای از تیم جدا خواهند شد، اما در رابطه با بودن یا نبودن قوچان‌نژاد پس از پایان فصل و بررسی عملکرد و کارنامه این فصل تیم با بررسی همه جوانب و زوایای امر تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

حلمی گفت: تیم والیبال میزان خراسان بی‌حاشیه‌ترین تیم والیبال لیگ برتر کشور است به گونه‌ای که بازیکنان این تیم تاکنون حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرده‌اند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان اظهار کرد: در برخی از تیم‌های لیگ برتر والیبال کشور بین برخی از مدیران با مربیان یا برخی بازیکنان با مدیران یا مربیانشان یکسری مشکلاتی وجود دارد اما این نوع مشکلات در باشگاه میزان در حد صفر است.

حلمی همچنین با اشاره به پرداخت حدود 70 درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم والیبال میزان عنوان کرد: فقط چند تیم والیبال در لیگ برتر توانسته‌اند تاکنون حدود 50 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیمشان را بپردازند.

وی افزود: اغلب تیم‌های لیگ برتر والیبال کشور تاکنون توانسته‌اند فقط بین 20 تا 30 درصد مبلغ قرارداد بازیکنانشان را بپردازند که خوشبختانه تیم میزان در زمینه پرداخت‌های مالی هم تاکنون هیچ مشکل و حاشیه‌ای نداشته است.

حلمی همچنین در مورد جذب بازیکن برای تیمش تصریح کرد: باشگاه میزان در قضیه جذب بازیکن با دو محدودیت مواجه است، مدیران میزان ترجیح می‌دهند تا جایی که راه داشته باشد به منظور حمایت از ورزشکاران بومی از بازیکنان خود استان در تیم میزان استفاده شود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان افزود: محدودیت دیگر میزان در بحث اخلاق‌گرایی است به گونه‌ای که باشگاه فرهنگی ورزشی میزان به دنبال بازیکنان با اخلاق و بدون حاشیه والیبال است.

حلمی در رابطه با سیاست‌ها و نحوه ورود مؤسسه میزان به ورزش خاطر نشان کرد: در سیاست خود مؤسسه میزان کار تیمداری در ورزش مد نظر نبود اما این مؤسسه سال گذشته و در راستای حمایت از ورزش استان و همچنین حفظ سهمیه لیگ برتری والیبال در زمانی که هیچ حامی و سرمایه‌گذاری برای حمایت از ورزش والیبال پا پیش نگذاشت وارد عرصه تیمداری شد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان افزود: در سال جاری با پیگیری‌های مدیر کل ورزش استان، مؤسسه مالی و اعتباری میزان به منظور حمایت از ورزش و زنده نگه داشتن والیبال در شرق کشور چتر حمایت خود از والیبال و ورزش استان را برنداشت.

وی بیان کرد: به رغم عملی نشدن قول‌هایی که سال گذشته از جانب هیئت والیبال و مسئولان ورزش استان داده بودند، باز هم در عرصه تیمداری فعال هستیم که امیدواریم همکاری دیگر مسئولان ورزش استان در کنار مؤسسه مالی و اعتباری میزان باعث رشد بیشتر ورزش خراسان‌رضوی شود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان با اشاره به درخواست مسئولان ورزش استان و همچنین توجه و علاقه مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی میزان به ورزشکاران، در سال جاری چتر حمایت خود را گسترده کرد، به طوری که این مؤسسه به عنوان اسپانسر و حامی مالی تیم گلبال ناشنوایان و نابینایان خراسان‌رضوی نیز پا در عرصه ورزش استان گذاشت.

وی تصریح کرد: مؤسسه میزان در خراسان شمالی نیز به عنوان حامی مالی تیم جودوی این استان وارد عرصه حمایت از ورزشکاران این رشته پر طرفدار و محبوب در این استان شد تا ورزش کشور با حمایت از استعدادهای این خطه از کشور شاهد شکوفایی چهره‌های برتر ورزشی باشد.

انتهای پیام/70005/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول