اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نوزدهم لیگ دسته دو و اتفاقی نادر در فوتبال ایران

تماشاگران و مسئولان نفت گچساران را به ورزشگاه فولاد اهواز راه ندادند

خبرگزاری فارس: در حرکتی نادر و قابل تأمل، مسئولان فولاد اهواز از ورود میهمانان خود، مسئولان و تماشاگران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به ورزشگاه این شهر خودداری کردند.

تماشاگران و مسئولان نفت گچساران را به ورزشگاه فولاد اهواز راه ندادند

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران لحظاتی پیش در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران با انتقاد از عملکرد مسئولان فولاد اهواز در میزبانی نامناسب از نفت و گاز گچساران و با بیان این‌که اتفاقاتی که در فوتبال ایران رخ می‌دهد در دنیا بی‌نظیر است، اظهار کرد: متأسفانه اتفاقی که در بازی نفت گچساران و فولاد ماهان اهواز رخ داد در هیچ جای دنیا مشاهده نشده است و این از اتفاقات خاص و منحصر به فرد فوتبال ایران است.

فرهنگ علیزاده افزود: در هفته نوزدهم لیگ دسته دو کشور نفت گچساران میزبان فولاد اهواز بود که مسئولان منطقه فولاد اهواز در حرکتی نادر و عجیب از ورود تماشاگران و عوامل تیم نفت گچساران به ورزشگاه اهواز خودداری کردند.

وی تصریح کرد: مسئولان منطقه فولاد اهواز حتی از ورود تماشاگران و عوامل تیم به این منطقه که ورزشگاه درون آن قرار داشت نیز خودداری کردند و نفت و گاز گچساران را از همراهی تماشاگران خونگرم این تیم محروم کردند.

علیزاده ابراز داشت: در زمینه برطرف کردن این مشکل رایزنی‌‌های زیادی با مسئولان منطقه فولاد اهواز صورت گرفت اما متأسفانه پیگیری‌ها به نتیجه نرسید و نفت گچساران بدون استفاده از ظرفیت و حمایت تماشاگران خود مسابقه را با سه گل به تیم میزبان واگذار کرد.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این‌که چنین اتفاقی در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه است، تأکید کرد: از نظر ما این اقدام هماهنگ شده بود و در راستای ایجاد جنگ روانی و استرس وارد کردن به مجموعه تیمی نفت گچساران صورت گرفته است.

علیزاده ادامه داد: نکته جالب این اتفاق نادر جلوگیری از ورود مجموعه و عوامل تیم نفت گچساران به ورزشگاه بود که با پیگیری‌ و رایزنی‌های زیادی این مسئله تا حدودی برطرف شد و مسئولان تیم توانستند به ورزشگاه وارد شوند.

وی با اظهار تأسف از مهمان‌نوازی و عملکرد نامناسب مسئولان منطقه فولاد اهواز و تیم میزبان گفت: رفتار نامناسب تیم میزبان و جنگ روانی آنها که استاد این مسائل هستند، دور از بازی جوانمردانه بود.

علیزاده یادآور شد: مسئولان و عوامل نفت و گاز گچساران بعد از ورود به ورزشگاه فولاد اهواز از روی صندلی‌های تماشاگران بازی را تماشا کردند که این مسئله بی‌احترامی و توهین به تیم نفت و گاز گچساران بود.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و فولاد اهواز از دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم کشور به میزبانی تیم اهوازی برگزار شد که در پایان فولاد اهواز موفق شد حریف خود نفت و گاز گچساران را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول