اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد:

بیش از 350 میلیارد تومان برای شتاب بخشی طرح‌ها در چابهار اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد گفت: در بودجه سال 92 بیش از 350 میلیارد تومان برای شتاب بخشی به برخی از طرح‌های مهم همانند توسعه اسکله‌های چابهار، راه‌آهن و توسعه جاده‌ای اختصاص یافته است.

بیش از 350 میلیارد تومان برای شتاب بخشی طرح‌ها در چابهار اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در نخستین همایش ملی توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی در محل تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اظهار داشت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طبیعی و انسانی موجود در استان طلایی و زرخیز سیستان و بلوچستان در دنیا بی‌همتا است و باید برای فعال‌سازی این توانمندی‌های فوق‌العاده همه یکدل و یکصدا در این راستا گام برداریم.

وی افزود: استان پهناور سیستان و بلوچستان با مردمانی از جنس مهربانی شایسته چنین جایگاهی در منطقه نیست و باید توانمندی‌های این استان در راستای توسعه امنیت پایدار و آبادانی مبتنی بر نیروی انسانی بومی فعال شود.

رئیس جمهور ادامه داد: سواحل سیستان و بلوچستان زیباترین سواحل در دنیاست که این استعداد طبیعی باید در راستای توسعه صنعت مهم گردشگری از حالت فعلی خارج و در زمینه جذب توریسم و سرمایه‌ها، گام‌های هدفمند و کاربردی برداریم.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: در بودجه سال 92 بیش از 350 میلیارد تومان برای شتاب بخشی به برخی از طرح‌های مهم همانند توسعه اسکله‌های چابهار، راه‌آهن و توسعه جاده‌ای اختصاص یافته که به‌طور حتم می‌تواند این تزریق بودجه‌ای بستر شکوفایی بیش از پیش این استان طلایی و زرخیز را در ابعاد ملی و بین‌المللی فراهم سازد.

انتهای پیام/75002/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول